Dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat een voormalige liveshowkandidaat niet meer in een volgende editie mee mag doen.quote:Op maandag 12 november 2007 15:11 schreef Gerard-Joling het volgende:
Nou het lijkt er wel op, heeft zelfs een nummer zo te zien
Ik weet niet of het niet mag, ik geloof niet dat het ergens ter wereld eerder is voorgekomen, dus ik vraag me af of daar eigenlijk regels voor zijnquote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Together het volgende:
[..]
Dat hoeft niets te zeggen natuurlijk. Ik denk eigenlijk dat een voormalige liveshowkandidaat niet meer in een volgende editie mee mag doen.
Harm blijft gewoon tofquote:Op maandag 12 november 2007 21:31 schreef Together het volgende:
Ik vermoed dat het ongeveer zo is gegaan:
Harm brengt een vriend/vriendin/kennis/familielid in zijn hippiebusje naar het hotel waar de audities worden gehouden. Daar aangekomen wordt hij natuurlijk gespot door Martijn, die hem overhaalt om ook even de auditieruimte binnen te stappen. Op het laatste moment krijgt hij nog een kandidaatnummer opgeplakt. Daarna is het dikke lol met de jury, die hem natuurlijk niet door kan laten gaan.
Het blijft een ongelooflijke kneus!quote:
Inderdaad en belachelijk dat oud finalisten mee mogen doenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Het blijft een ongelooflijke kneus!
Hij is al lang vergeten dat hij de vorige keer ook al mee had gedaan, dus zijn geheugen is nog slechter gewordenquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:29 schreef chansadres het volgende:
Op zijn Hyves valt te lezen dat hij sinds kort onder nieuw management zit. Goed mogelijk dus dat ze hem weer in de picture proberen te spelen.
Wat ik me afvraag. Stel hij heeft iets aan zijn geheugen kunnen doen. Dan zouden ze hem toch qua kwaliteit niet kunnen weigeren. Zou leuk worden als dadelijk Raffa gaat meedoen enzo![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:06 schreef Riparius het volgende:
[..]
Hij is al lang vergeten dat hij de vorige keer ook al mee had gedaan, dus zijn geheugen is nog slechter geworden.
Nog meer rondes verder. Dat word leuk als ze drie liedjes moeten doen in de finale.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:12 schreef Lynx666 het volgende:
Harm [afbeelding]
Oh, ik hoop dat we meer van 'm gaan zien weer [afbeelding]
Als ie nou slim is pakt ie exact dezelfde nummers als in Idols3. Misschien is daar nog íets van blijven hangenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:14 schreef chansadres het volgende:
[..]
Nog meer rondes verder. Dat word leuk als ze drie liedjes moeten doen in de finale. [afbeelding]
Hij heeft er niks meer aan gedaan sinds z'n laatste liveshowquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Whehe. Hij heeft wel gewerkt aan de styling he, zien jullie het ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |