Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat er geen interesse is.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Nooit gehoord, maar ik geloof je op je woord.
Maar gezien de prestaties zou je toch wel wat meer interesse verwachten?
[..]
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
[..]
I know, maar nogmaals, er is niet eens interesse en dus maakt het niet eens uit of PSV in de CL speelt.
Overigens, dit moet je niet zien als bash zou graag ruilen, vind het maar kut dat al die Ajacieden zo snel gevolgd worden door buitenlandse topclubs.
Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:51 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Nou vriend.. met het drama bij Oranje denk ik dat veel spelers bedanken om onder San Marco te spelen..
En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef Cheiron het volgende:
Spelers die niet zouden komen omdat Koster daar zit ipv bijvoorbeeld Ten Cate? Mwoah. Denk dat als Ajax kampioen wordt, CL speelt, Davids nog een jaar houdt en nog een grote naam aan kan trekken dat meer een aanzuigende werking zal hebben dat het kapsel van Koster.
Overigens vind ik het enorm dom om als Ajax-bestuur nu al te zeggen dat Koster geen optie is voor volgend jaar, tenzij Koster zelf heeft aangegeven het niet te ambieren. Maar dat heb ik niet meegekregen
Om af te bouwenquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:19 schreef twi het volgende:
[..]
En waarom denk je dat Davids naar Ajax is gekomen?
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:18 schreef twi het volgende:
[..]
Wie? Van Bommel? Van Nistelrooij? Zouden die uberhaupt nog bij Ajax gaan voetballen?
Nee, maar die worden dan meteen weggekocht, zonder dat je dat ver van te voren zag aankomen. Van de selectie van 3 jaar geleden zijn er nog maar 5 over. Bij Ajax zal dat niet veel anders zijn, alleen zien jullie het al van verre aankomen.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, meeste PSV'ers worden niet eens in verband gebracht met grotere clubs, terwijl dit bij Ajax als na zes goede wedstrijden gebeurt.
En als je een beetje IQ hebt snap je ook wel dat je de functie van bondscoach niet kan vergelijken met de functie van hoofdcoach bij een club.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:22 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Over het algemeen gekeken naar het beleid van van Basten denk ik dat spelers liever onder een andere trainer willen spelen..
Nee, m'n proeftijd zit eropquote:Op dinsdag 13 november 2007 13:25 schreef Sethje het volgende:
Heb je een dagje vrij Pyth ? Je bent ineens weer zo aanwezig
Misschien dat ik niet zoveel meekrijg van alle interesse in PSV-spelers, maar echt grootschalig is het niet. Alleen in Alex was interesse van Europese topclubs, maar Sevilla (Arouna Koné) zie ik niet als echt topclub. Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:17 schreef PyTh het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet hoe je erbij komt dat er geen interesse is.
Alex stond al meer dan 2 jaar in de belangstelling van verschillende topclubs en is uiteindelijk naar Chelsea gegaan omdat die de eerste optie hadden en mede eigenaar waren.
Arouna Kone is naar Sevilla vertrokken.
Gomes is ook met regelmaat interesse voor geweest.
Salcido en Afellay staan nog steeds regelmatig in de belangstelling van topclubs.
Voor de rest van het inderdaad wel mee.
Bij ajax is het volgens mij vooral Huntelaar die in de belangstelling staat.
En af en toe hoor je dingen over Emanuelson (onbegrijpelijk wat mij betreft) Heitinga en Maduro (transfervrij)......
Beterquote:
Terwijl Alex al die tijd van Chelsea was.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien dat ik niet zoveel meekrijg van alle interesse in PSV-spelers, maar echt grootschalig is het niet. Alleen in Alex was interesse van Europese topclubs, maar Sevilla (Arouna Koné) zie ik niet als echt topclub. Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.
Zoals ik al eerder gezegd heb, deze spelers willen ook gewoon heel graag nog bij PSV spelen omdat ze bij PSV verzekerd zijn van Champiions League voetbal en ook vrijwel elk jaar kampioen worden.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:26 schreef M0NTANA het volgende:
Daarbij valt het mij dus tegen dat Jefferson Farfán en Gomes nog altijd bij PSV zitten, als ze bij Ajax zaten, waren ze allang weggeweest.
Dat laatste snap ik, maar evrder denk ik dat je niet moet denken dat ze zo graag bij PSV willen blijven. Een jongen als Jefferson Farfán had ook gehoopt dat er Europese topclubs zouden azen op hem en dan niet een club als Portsmouth, nadeel (voor hem) is alleen dat men niet zit te wachten op hem. Maar waarom dan wel op Klaas Jan Huntelaar of zelfs Luis Suarez?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder gezegd heb, deze spelers willen ook gewoon heel graag nog bij PSV spelen omdat ze bij PSV verzekerd zijn van Champiions League voetbal en ook vrijwel elk jaar kampioen worden.
Beide hebben overigens een niet geringe afkoopclausule in hun contract staan.
Miisschien dat de clubs die eventueel interesse hebben niet bereid zijn dat bedrag te betalen.
Ik vind het overigens helemaal niet erg dat deze 2 tenminste nog bij PSV spelen.
Tuurlijk, ze lopen hier weg met mequote:
quote:Valpartij Mols toch weer op YouTube
door onze Telesportredactie
AMSTERDAM - Feyenoord gaat de strijd aan met YouTube. De Rotterdamse club probeerde de struikelpartij van Michael Mols, waaruit de Rotterdamse club tegen Ajax een strafschop kreeg, van YouTube te halen. Dat lukte aanvankelijk, maar later keerde het fragment toch weer terug op YouTube. "Iedereen kan zo'n filmpje op YouTube plaatsen. Het ging ons niet om het specifieke fragment, maar het gaat ons puur om de rechten", aldus Feyenoord-persvoorlichter Gido Vader.
Voetballiefhebbers die na het weekeinde de beelden nog eens willen beoordelen, kunnen daarvoor dus echter toch weer op YouTube terecht. Aanvankelijk kregen zij bij een betreffende filmpje de melding, 'this video is no longer available due to a copyright claim by Feyenoord Rotterdam N.V0, maar kan de valpartij van Mols toch gewoon weer worden geanalyseerd.
Filmpje valpartij Michael Mols.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |