Teardrop is al uit als single. Sinds december 2007.quote:Op woensdag 20 februari 2008 16:18 schreef Numbie het volgende:
Hoorde via via dat Teardrop de nieuwe single gaat worden... Vindt het een mooie cover hoor, maar live een stuk indrukwekkender dan op de plaat.
Heb de video anders nog niet voorbij zien komen op tv, noch gehoord op de radio.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:12 schreef baNEEL het volgende:
[..]
Teardrop is al uit als single. Sinds december 2007.
Kan best dat het in UK alleen is, maar als Teardrop dan alsnog in NL uitkomt als single, vrees ik dat je hem alsnog weinig op tv langs zult zien komen.quote:Op woensdag 20 februari 2008 17:17 schreef Numbie het volgende:
[..]
Heb de video anders nog niet voorbij zien komen op tv, noch gehoord op de radio.
Misschien dat je in de UK bedoeld, maar in NL gaan ze er nog mee werken schijnbaar.
Morgenquote:Op donderdag 13 maart 2008 11:07 schreef nzw het volgende:
Gaan er nog mensen 16 april naar Newton Faulkner met de band? Ik wel als er nog kaartjes zijn
Hm, dat klinkt vrij negatief. Wat vind je van Hand Built By Robots?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:44 schreef Numbie het volgende:
Heb een albumsampler mogen horen met 6 nieuwe tracks, en klinkt weer erg t zelfde als de eerste plaat, maar dan poppier. Hij lijkt beter te hebben nagedacht over de overige instrumentatie naast z'n eigen gitaar, maar mist nog steeds iets imo...
Daar zit zeker wat in, maar vind ik eigenlijk alleen storend bij Dream Catch Me. Die enge bas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 22:27 schreef Numbie het volgende:
Heeft z'n momenten, als bij bvb. Teardrop of de kleine intermezzo's. Maar vind'm live veruit interessanter... Gewoon erg leuk om te zien in een kleine setting a la paradiso bovenzaal. Biertje erbij, prima![]()
Kleine liedjes die gemaakt zijn om solo op een gitaar te spelen, moet je op een plaat niet opkloppen met bliepjes en overbodige arrangementen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |