quote:Op maandag 12 november 2007 09:00 schreef Rewimo het volgende:
Ik zou de dokter bellen en even overleggen. Ik neem aan dat je wel een vervangende pil hebt genomen?
Ik ben pas halverwege de kuur, op dit moment dus nog pillen zat. Vrijdag ga ik er echter ééntje tekort komen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:15 schreef Klonk het volgende:
stap 1: sta op en pak de telefoon
stap 2: druk of draai het telefoonnummer van je huisarts
stap 3: opgelost
Kijk, dáár heb ik wat aan! Rij na mijn werk wel even langs de apotheek (is blijkbaar een kansrijke onderneming)quote:Op maandag 12 november 2007 09:31 schreef shmoopy het volgende:
Zoiets heb ik ook wel eens gehad, gewoon even bij je apotheek langs en de situatie uitleggen, krijg je dat extra pilletje mee.
Je kan ook gewoon even de apotheek bellenquote:Op maandag 12 november 2007 09:32 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Kijk, dáár heb ik wat aan! Rij na mijn werk wel even langs de apotheek (is blijkbaar een kansrijke onderneming)
Ook als je alleen maar even met de assistente overlegt? Die kan dit ook wel afhandelen lijkt me, je zult heus de enige niet zijn die dit is overkomen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:29 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Het bezwaar dat ik heb tegen het bellen van de huisarts is dat ik daarvoor meteen een rekening krijg (telefonisch consult).
Zelfs voor een herhalingsrecept krijg je een rekening thuisgestuurd, dus ik zou het eerst via de apotheek doen.quote:Op maandag 12 november 2007 09:51 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ook als je alleen maar even met de assistente overlegt? Die kan dit ook wel afhandelen lijkt me, je zult heus de enige niet zijn die dit is overkomen.
Ik hád al een TR geplaatst met het verzoek voor een anti-bagger slotje...quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef Ouzooo het volgende:
Toevallig ik ook een dergelijke kuur gehad, mijn vader is huisarts en was ook een keer pilletje vergeten. Geen groot probleem, gewoon verder afgemaakt.
Ik heb alleen sindsdien wel moeite met pissen (alsof ik naalden pis) en m'n rechter gezichtshelft is deels verlamd.
(Hihi, dat laatste is niet waar).
quote:Op maandag 12 november 2007 11:08 schreef Ouzooo het volgende:
Maar het eerste gedeelte was serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |