quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hebbes, hij lag op ongeveer 20 cm van m'n linkerhand achter een stalen mok en een koffiebus
quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:32 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Moet je vandaag weer tot 7 uur C4?
Alweer!?quote:Op dinsdag 13 november 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ga zo naar bed, dus je zult zonder mij de nacht door moeten
Echt welquote:Op dinsdag 13 november 2007 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Het valt je vast heel zwaar
Goed zo!quote:
Zo..die kent je al door en doorquote:Op maandag 12 november 2007 23:47 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik werd uit de keuken gejaagd: 'anders vallen er gewonden!'
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..die kent je al door en door
quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Klinkt gezelligquote:Op dinsdag 13 november 2007 03:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat vind ze vast fijn om te horen..
Ik ben net thuis... ging om negen uur richting de kroeg 'om één of twee biertjes te drinken'.
Trustequote:Op dinsdag 13 november 2007 03:54 schreef Mikkie het volgende:
Dat zeker. Vooral aangezien ik morgen, woensdag, vrijdag en zaterdag ook nog mag
Ik ga nu in elk geval maar naar bed
Succes nog vannacht, C4!
Goeie zaak toch.quote:Op dinsdag 13 november 2007 01:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
ja lekker trut, ik draai complete werkdagen, heb echt geen zin om nog eens voor school aan de slag te gaan. en dat jij het ook druk hebt snap ik best, maar ga er niet vanuit dat ik in het weekend wel even tijd wil vrij makenquote:Als we heel veel moeten verbeteren dan moeten Etci en M. misschien ook maar helpen. Ik weet dat hun het druk hebben met hun stage, maar ik heb het zelf ook druk met mijn minor. Daar komt nog bij dat ik t/m de kerstvakantie in de hoofdredacite zit en dus vaak tot laat op school zit. Kunnen we het verslag niet verdelen?
Of dat we bijvoorbeeld een weekend bij iemand thuis hard aan de slag gaan met zijn allen ofzo???
Heerlijk, vooral als je volle hebtquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef Soempie het volgende:
Is het lekker als je chocomelk uit pak opwarmt?
ik vind het wel lekkerquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:47 schreef Soempie het volgende:
Is het lekker als je chocomelk uit pak opwarmt?
en dat lijkt me echt een broodje aap verhaalquote:
ik weet niet of dat werkt eerlijk gezegd. je kunt het proberen door UT naar je tweede scherm te slepen (ik neem aan dat je nu echt dual screen hebt, en dat je scherm doorlooptquote:Op dinsdag 13 november 2007 09:59 schreef Soempie het volgende:
Etcie, ik heb twee beeldschermen. Ik wil graag UT doen, kan ik dan ondertussen gewoon via het andere beeldscherm internetten? MSN-en? Of crash ik dan de computer?![]()
Dat werkt niet, je beweegt dan met twee muizen EEN pijltje. Je krijgt er geen extra pijltje bij.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:11 schreef Soempie het volgende:
Geen idee. Ik zal het eens voorstellen.![]()
Kijk even in je instellingen van UT of je het in "WIndowed Mode" kunt spelen. Dan moet het geen probleem zijn.quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:04 schreef Soempie het volgende:
't Werkt niet, omdat je je muispijltje dan niet meer naar je andere beeldscherm kunt verplaatsen. Je zit dan in het UT scherm.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |