Ja, het zou handig zijn als ik hier paint kan vinden.quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 13:16 schreef Soempie het volgende:
Half.![]()
Ik heb de laatste minuten ook gemist, dus weet niet wie er gewonnen heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2007 13:23:57 ]
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
oi.. ik was hem nog aan het downloaden en moet nog gaan kijken![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 13:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]Was te verwachten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
Jaaa, dat was zo tof.quote:
Dat magquote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Dat meld je beschaafd.quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Mag ik met gepaste trots even meedelen dat het mij zojuist gelukt is om mijn thuisnetwerk draaiend te krijgen?
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.quote:Op maandag 12 november 2007 15:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb hier een tijdje terug lopen foeteren dat het niet lukte, dus ik dacht ik laat het ook even weten nu het gelukt is![]()
Ik bleek steeds met een gastaccount in te loggen (die heeft het makkelijkere wachtwoord) dus had ik niet alle rechten om op mn pc te kunnen kijken..... eitje dus toen ik eenmaal doorhad waar het aan lag!!
Ja ik was dus ook vergeten dat ik een gastaccount had aangemaaktquote:Op maandag 12 november 2007 15:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Whehehe leuk is dat. Ik werk altijd alleen met de Administrator account dus ik heb dat probleem niet.
Maar het is wel één van de laatste dingen waar je naar zoekt als iets niet werkt
Mwoah...quote:Op maandag 12 november 2007 15:14 schreef Whiteguy het volgende:
Die top gear aflevering was inderdaad wel grappig. Die race was echter niet helemaal realistisch.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 12 november 2007 14:51 schreef LadyBlack het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |