quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:25 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb vanavond een surpriseparty voor een vriend die 50 wordtUiteraard is er een Abraham bijgesleept, te weten door mijn vriend, ik schrok me dood toen ik in de auto stapte en een ouwe kerel op de achterbank zag liggen
![]()
Verder gaan we natuurlijk zelf vanalles lekkers inslaan en hem een leuk lied toezingen
![]()
al een tijjdjequote:Op dinsdag 13 november 2007 12:06 schreef Soempie het volgende:
[..]
Competitie weer begonnen?![]()
We zijn nu al een voorspelbaar stel.![]()
![]()
![]()
hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft trouwens geen bank. En het bed is ingezakt.![]()
Gammel ding.
![]()
ga lerenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, ideaal is dat.![]()
Ik ga weer verder met m'n UT-skills.Eigenlijk moet ik leren.
![]()
![]()
Mijn ouders ook, en dat vonden we niet ergquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:31 schreef Nembrionic het volgende:
Mijn vader had uitdrukkelijk poppen verboden
En hoe sta je ervoor?quote:
Gelukkig is hij nog impulsiever dan ik.quote:ach, voorspelbaarheid is niks mis mee zolang je het zelf nog leuk vind![]()
kon beterquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
En hoe sta je ervoor?![]()
[..]
Gelukkig is hij nog impulsiever dan ik.![]()
Vorige week had ik een etentje met wat vrienden. M'n ex en ik zaten op een gegeven ogenblik al een tijdje te kibbelen over niks. Zegt een vriendin: 'mijn God, jullie lijken wel getrouwd!'![]()
Koekenpannetje, brood erin, even bakken aan beide kanten. Geen olie, geen boter.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik heb zin in geroosterd brood, maar er is hier geen broodrooster
Je kunt toch gewoon de koekenpan opstarten?quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ach ik red me wel zonder... huisgenoot heeft nogal de neiging om de keuken in te lopen en daar heb ik geen zin in
- Open in je windows image viewerquote:
ja dat hoorde ik later ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
- Open in je windows image viewer
- De gif slepen naar je browser
Hij wisselt wel wat snel, maar dat kan ook aan m'n browser liggen. Dit zet meer gifjes in turbo-modusquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik later ook
maar het resultaat staat onlinehttp://www.wonenenco.nl/wonen/ de woonquiz banner rechtsbovenin
Ik zie zelfs helemaal niets. Compleet blank rechtsbovenquote:Op dinsdag 13 november 2007 14:19 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ja dat hoorde ik later ook
maar het resultaat staat onlinehttp://www.wonenenco.nl/wonen/ de woonquiz banner rechtsbovenin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |