ah that makes sensequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:24 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat werkt niet, je beweegt dan met twee muizen EEN pijltje. Je krijgt er geen extra pijltje bij.
Killing Spree!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Kijk even in je instellingen van UT of je het in "WIndowed Mode" kunt spelen. Dan moet het geen probleem zijn.
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:06 schreef Whiteguy het volgende:
UT04 zelfs... hip
dan moet je wel onslaught doen die is het leukst
Wij misschien ookquote:
Competitie weer begonnen?quote:Op dinsdag 13 november 2007 11:51 schreef Etcetera het volgende:
ik ga poolen![]()
wat ga jij doen? kleffen op de bank zeker![]()
Sneue mensenquote:Op dinsdag 13 november 2007 11:59 schreef Yurithemaster het volgende:
word ik net door school uit bed gebelt
Saskia: gedoemorgen met saskia van het drenthe college je bent niet verschenen op de introductie dag
Yuri: oh ik heb daar geen brief van gehad
Saskia: oh die hebben we wel verstuurd
Yuri: ik heb echt geen brief ontvangen
Saskia: ik heb hem zelf verstuurd
Yuri(gedachten): ja dat zal best![]()
yuri: dan is er waarschijnlijk iets fout gegaan bij de post
Saskia: oh nou ja misschien etc enz. ik zal wel ff kijken of de heer .... je terug belt
Juistquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
[..]
Ik vind poolen altijd wel chill. Beetje ouwehoeren met 'n biertje erbij...
Snel bij jou gaan zittenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft trouwens geen bank. En het bed is ingezakt.![]()
Gammel ding.
![]()
Was wel verplicht, maar de introductie duurt 4 dagen dus ik morgen gewoon heenquote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Sneue mensen
Was de introductiedag verplicht trouwens? Zo niet, dan snap ik al helemaal niet waar het over gaat
quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:15 schreef Soempie het volgende:
Hij heeft trouwens geen bank. En het bed is ingezakt.![]()
Gammel ding.
![]()
Ja, ideaal is dat.quote:Op dinsdag 13 november 2007 12:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Snel bij jou gaan zitten
Bank én een stevig Ikea stapelbed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |