Een volwaardige relatie......wtf is dat eigenlijk......quote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef beroepslurker het volgende:
Mede doordat je zoveel eisen had trouwens NMNS, sommige weekenden wel, andere weer niet en heel af en toe eens een keertje door de week, tja, ik ga voor een volwaardige relatie waarin ik mijn liefde veel zie, dus in die zin kan het toch al niks worden tussen ons, jammer hoor
Ik wilde net gaan vragen om een lijstje van wie een hekel heeft aan wie, want ik ben het overzicht kwijt.quote:
Tja misschien moeten we dat maar in een stat gaan zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
Ik wilde net gaan vragen om een lijstje van wie een hekel heeft aan wie, want ik ben het overzicht kwijt.![]()
Géén idee, ben ook maar een zoekende ziel....quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een volwaardige relatie......wtf is dat eigenlijk......
En alle verborgen liefdesrelaties.quote:Op zondag 11 november 2007 21:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja misschien moeten we dat maar in een stat gaan zetten.
Inclusief alle verborgen haatrelaties![]()
Ja, die zéker, smullenquote:Op zondag 11 november 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En alle verborgen liefdesrelaties.
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's overquote:
Welke?quote:Op zondag 11 november 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En alle verborgen liefdesrelaties.
Als ik mijn lampionnetje laat zien wil ik een Bounty....quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's over![]()
En desondanks had ik het in de gaten.quote:
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergeet de driehoeksrelaties en PM verhoudingen dan niet.....
We maken er gewoon een graaf van. Zo verbinden we iedereen aan elkaarquote:
*zingt*quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.![]()
Geen idee, die moeten we nog ontdekken.quote:
Hoef ik je lampie niet voor te zien hoor, ik lust ze toch niet...quote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik mijn lampionnetje laat zien wil ik een Bounty....![]()
potloodventerquote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik mijn lampionnetje laat zien wil ik een Bounty....![]()
I kill for a Bounty...quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's over![]()
Maar jij bent natuurlijk de onbetwiste vrouwenkenner hier..quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En desondanks had ik het in de gaten.![]()
En desondanks krijg je een zoen.![]()
Liefde ! [ afbeelding ]
'k heb je genoteerd.....quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |