Een volwaardige relatie......wtf is dat eigenlijk......quote:Op zondag 11 november 2007 21:32 schreef beroepslurker het volgende:
Mede doordat je zoveel eisen had trouwens NMNS, sommige weekenden wel, andere weer niet en heel af en toe eens een keertje door de week, tja, ik ga voor een volwaardige relatie waarin ik mijn liefde veel zie, dus in die zin kan het toch al niks worden tussen ons, jammer hoor
Ik wilde net gaan vragen om een lijstje van wie een hekel heeft aan wie, want ik ben het overzicht kwijt.quote:
Tja misschien moeten we dat maar in een stat gaan zetten.quote:Op zondag 11 november 2007 21:47 schreef Talitha het volgende:
Ik wilde net gaan vragen om een lijstje van wie een hekel heeft aan wie, want ik ben het overzicht kwijt.![]()
Géén idee, ben ook maar een zoekende ziel....quote:Op zondag 11 november 2007 21:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een volwaardige relatie......wtf is dat eigenlijk......
En alle verborgen liefdesrelaties.quote:Op zondag 11 november 2007 21:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tja misschien moeten we dat maar in een stat gaan zetten.
Inclusief alle verborgen haatrelaties![]()
Ja, die zéker, smullenquote:Op zondag 11 november 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En alle verborgen liefdesrelaties.
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's overquote:
Welke?quote:Op zondag 11 november 2007 21:51 schreef Talitha het volgende:
[..]
En alle verborgen liefdesrelaties.
Als ik mijn lampionnetje laat zien wil ik een Bounty....quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's over![]()
En desondanks had ik het in de gaten.quote:
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vergeet de driehoeksrelaties en PM verhoudingen dan niet.....
We maken er gewoon een graaf van. Zo verbinden we iedereen aan elkaarquote:
*zingt*quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.![]()
Geen idee, die moeten we nog ontdekken.quote:
Hoef ik je lampie niet voor te zien hoor, ik lust ze toch niet...quote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Als ik mijn lampionnetje laat zien wil ik een Bounty....![]()
potloodventerquote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
I kill for a Bounty...quote:Op zondag 11 november 2007 21:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Over smullen gesproken...ik heb nog heel veel Milky Ways en Bounty's over![]()
Maar jij bent natuurlijk de onbetwiste vrouwenkenner hier..quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Gert het volgende:
[..]
En desondanks had ik het in de gaten.![]()
En desondanks krijg je een zoen.![]()
Liefde ! [ afbeelding ]
'k heb je genoteerd.....quote:Op zondag 11 november 2007 21:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik bedenk me nu dat ik dan op geen enkel lijstje voorkom.![]()
Een slak kan je krijgen of een slang. En als je niet vals zingt mag je er 2quote:Op zondag 11 november 2007 21:54 schreef Mokum020 het volgende:
volgens mij zie ik hier een verborgen liefdesrelatiequote:Op zondag 11 november 2007 22:01 schreef Lobasca het volgende:
Maar jij bent natuurlijk de onbetwiste vrouwenkenner hier..![]()
Maar die lebber heb ik binnen!![]()
Hoezo verborgen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:03 schreef Veulen het volgende:
[..]
volgens mij zie ik hier een verborgen liefdesrelatie![]()
Eeehhhh.... op welk lijstje sta ik?quote:Op zondag 11 november 2007 22:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
'k heb je genoteerd.....![]()
Zie, sta je er mooi wel op.quote:
Daar heb je een punt.quote:
quote:Op zondag 11 november 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik deed de deur open in mijn regenjas....iedereen rende weg...![]()
vanavond niet..quote:Op zondag 11 november 2007 22:06 schreef Veulen het volgende:
[..]
Daar heb je een punt.
Mare, je kon niks beters krijgen?
Misschien de volgende keer je regenjas eerst uitdoen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:05 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik deed de deur open in mijn regenjas....iedereen rende weg...![]()
Owh? Wie haat jij dan allemaal? Of kan ik dat beter niet vragen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:05 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zie, sta je er mooi wel op.
Ik heb een hoop haat relaties die je dan weer met andere verbind.![]()
Nee je hoort toch eerst de deur open te doen en dan pas je regenjas?quote:Op zondag 11 november 2007 22:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Misschien de volgende keer je regenjas eerst uitdoen?![]()
Wie vraagt word overgeslagenquote:Op zondag 11 november 2007 22:09 schreef Talitha het volgende:
Owh? Wie haat jij dan allemaal? Of kan ik dat beter niet vragen?![]()
Apiequote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
[..]
Nee je hoort toch eerst de deur open te doen en dan pas je regenjas?![]()
ik heb een dodenlijstje...dusse...quote:Op zondag 11 november 2007 22:13 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Als het om bounty's gaat wel....![]()
Was gezellig in de cosquote:Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Pleurt ffies lekker op met die aandachtshoeren hier...
Ik heb geen regenjas.quote:Op zondag 11 november 2007 22:10 schreef Py het volgende:
[..]
Nee je hoort toch eerst de deur open te doen en dan pas je regenjas?![]()
Haatdragende aandachtshoeren ook nog.quote:Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvulling....quote:Op zondag 11 november 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Haatdragende aandachtshoeren ook nog.
Ah, de verzoening is ingezet. Logisch ook, als je zo'n TT kiest.quote:
Eeeh... Hier zal ik maar niet op ingaan. Dan word het zo onaardig.quote:Op zondag 11 november 2007 22:11 schreef Lobasca het volgende:
je vroeg toch 'beters'?
We hebben iets gemeen hè.quote:Op zondag 11 november 2007 22:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Bedankt voor de aanvulling....![]()
![]()
En daarom heb je nog geen vrouw met je 60 jaarquote:Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Nog een halve zak.quote:Op zondag 11 november 2007 22:18 schreef Lobasca het volgende:
Veulen, heb jij nog dropspinnen????
1. Zit nu zo irritant te trappelen met die hoeven van jequote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Veulen het volgende:
[..]
En daarom heb je nog geen vrouw met je 60 jaar![]()
Aandachtshoeren? Dat is niet echt een lekkere binnenkomer NMNSquote:Op zondag 11 november 2007 22:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Met wie moet ik me nou weer verzoenen?quote:Op zondag 11 november 2007 22:18 schreef Gert het volgende:
Ah, de verzoening is ingezet. Logisch ook, als je zo'n TT kiest.![]()
Zie ik daar een courgette?quote:Op zondag 11 november 2007 22:20 schreef Py het volgende:
[..]
Soms moet je de spanning zelf opzoeken
[ afbeelding ]
Of voel ik de TT niet goed aan nu?
Salmiakspinnenquote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nog een halve zak.
Ook nog cola slangen, salmiakspinnen, dropvleermuizen, slakken en kikkers![]()
1. Mooi dat ik wel gelijk heb.quote:Op zondag 11 november 2007 22:21 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
1. Zit nu zo irritant te trappelen met die hoeven van je
2. Ik ben geen 60
3. (daar denk ik nog even over na)
quote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Lobasca het volgende:
Zie ik daar een courgette?
Zachtjes tikken dan maarquote:Op zondag 11 november 2007 22:25 schreef beroepslurker het volgende:
Ik heb het idee dat Ian_Nick nu ligt te pitten met zijn hoofd op het toetsenbord...
Voordat ik 60 ben moet je bijna die hele puberleeftijd van jou er bij optellen.....quote:Op zondag 11 november 2007 22:23 schreef Veulen het volgende:
[..]
1. Mooi dat ik wel gelijk heb.
2. Bijna dan.
3. (Dat gaat altijd wat langzamer op jou leeftijd)
Oe, nog een verborgen liefdeskoppel.quote:Op zondag 11 november 2007 22:22 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met wie moet ik me nou weer verzoenen?
Ik gun iedereen gewoon wat beters dan jou![]()
Die op die hoorn is van american funniest home video'squote:Op zondag 11 november 2007 22:26 schreef beroepslurker het volgende:
Om even in de sfeer van de topic te blijven:
http://www.youtube.com/watch?v=P30KTRPW4Sw
O, dat wist ik niet....maar wel een mooi nummer hè?quote:Op zondag 11 november 2007 22:30 schreef Py het volgende:
[..]
Die op die hoorn is van american funniest home video's![]()
Bob Sagget of zo
Laat me raden:quote:
Neem je tijd.quote:
Niet echt, maar dat vind ik zo sneu om te zeggenquote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef Py het volgende:
[..]
Laat me raden:
De plu als het dreigt te regenen.
De capuchon voor op de fiets of als t hard waait
Niets als het droog is
![]()
Klopt hè?![]()
Lukt nietquote:Op zondag 11 november 2007 22:35 schreef Lobasca het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Vxn4IfBBqGI
Probeer hier maar 'ns stil bij te blijven zitten..
Was glapjequote:Op zondag 11 november 2007 22:31 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, dat wist ik niet....maar wel een mooi nummer hè?
Neeeee!!!quote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet het, jullie gaan mij missen....maar het is niet anders, ik moet slapen!![]()
![]()
![]()
Kwistutikwistutikwistutquote:Op zondag 11 november 2007 22:34 schreef Talitha het volgende:
[..]
Niet echt, maar dat vind ik zo sneu om te zeggen![]()
Ja, dat klopt helemaal!![]()
![]()
Tis niet andersquote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik weet het, jullie gaan mij missen....maar het is niet anders, ik moet slapen!![]()
![]()
![]()
Trusten 60-plussertquote:Op zondag 11 november 2007 22:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
Bedoelde natuurlijk de echte U2
http://www.youtube.com/watch?v=QhxK3hrUBa8
Ook heel goed, maar ik vind toch U2 de beste, krijg nog steeds kippenvel van dit nummer.quote:Op zondag 11 november 2007 22:49 schreef Py het volgende:
[..]
Ik heb nu de versie met Ziggy Marly aan staan
hmmmm
U2![]()
Ziet er niets van, ze houdt haar gitaar ervoor.quote:Op zondag 11 november 2007 22:43 schreef beroepslurker het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Ylqv6symNPE
Zo prachtig dit...
Ik wou al zeggen.quote:Op zondag 11 november 2007 22:47 schreef beroepslurker het volgende:
Bedoelde natuurlijk de echte U2
http://www.youtube.com/watch?v=QhxK3hrUBa8
Wat een anti-climax Gertquote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Maar toch, voor straf moet je dit af luisteren.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU
quote:Op zondag 11 november 2007 22:50 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Ook heel goed, maar ik vind toch U2 de beste, krijg nog steeds kippenvel van dit nummer.
Dat je daar ook zo op komtquote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik wou al zeggen.
Maar toch, voor straf moet je dit af luisteren.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Oe3FG4EOgyU
Trustequote:Op zondag 11 november 2007 22:53 schreef Talitha het volgende:
Trusten FOK!-ers, ik moet gaan slapen.![]()
![]()
Nee hoorquote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
Ik ben even weg en iedereen gaat er meteen vandoor?![]()
Allemaal gebanned.quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
O Veulen, je bent terug!quote:Op zondag 11 november 2007 23:25 schreef Veulen het volgende:
Kom om een uur of 3 dan nog maar is terugquote:Op zondag 11 november 2007 23:28 schreef Calimero_31 het volgende:
Nee hoorik wachtte juist tot je weg ging.
![]()
maar ben alweer te laat zie ik![]()
Volgens mij moet jij je carriere maken van mensen martelen, je bent er goed inquote:Op zondag 11 november 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
O Veulen, je bent terug!![]()
![]()
Gezellig liedje om de gruwelijke zondagnacht beter aan te kunnen:![]()
http://www.youtube.com/watch?v=RdJqbvPrY2c
quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vandaag op station Utrecht ongeveer 20 Heerenveensupporters gezien (met enkele rugzakken, en enkele blikjes bier).
Ze zongen oa 'Hoempa-pa-pa-pa-pa'.![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 23:49 schreef Peter6000 het volgende:
Ik heb vandaag op station Utrecht ongeveer 20 Heerenveensupporters gezien (met enkele rugzakken, en enkele blikjes bier).
Ze zongen oa 'Hoempa-pa-pa-pa-pa'.![]()
Nee hoor, die mag welquote:Op maandag 12 november 2007 00:31 schreef Peter6000 het volgende:
Pure cult dit, of mogen hier soms alleen maar van die stomme youtubelinkjes gepost worden?
quote:Op maandag 12 november 2007 01:02 schreef Veulen het volgende:
Ik vind het wel leuk dat jullie zo zuinig zijn op dit top topic![]()
Lang zal ze leven in de gloriaquote:Op maandag 12 november 2007 01:12 schreef nachtzuster het volgende:
Ooooh debuurvrouw is jarig!
(toch?)
Buuv! Van harte meis![]()
[ afbeelding ]
WJ!!!!!quote:Op maandag 12 november 2007 01:38 schreef willem-jozef het volgende:
hoi veulenstr, lobascoe en gertmans enne nachtzus
Kutpuber was jarig op 12, dat i inderdaad nu. Buuf ook van harte, en alle anderen ook...quote:Op maandag 12 november 2007 01:42 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi WJ![]()
en Veulen, Gert en NMNS!
het was zo stil hier, ik ging twijfelen of ik het wel goed had![]()
En Lea und haar kutpuber ook feli!![]()
Die laatste is ook jarig volgens mij![]()
Gaat prima WJ......slaap lekker....quote:Op maandag 12 november 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
hoi nmns, ouwe cosser, alles goed?
ik moet naar bed, anders had ik graag nog even meegezongen voor de jarige...
truste ieders!
Slinger jij Boney M er maar weer eens in...quote:Op maandag 12 november 2007 01:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Gaat prima WJ......slaap lekker....![]()
![]()
Mooi kiekje heb je gepost voor debuurvrouwquote:Op maandag 12 november 2007 01:50 schreef willem-jozef het volgende:
hoi nmns, ouwe cosser, alles goed?
ik moet naar bed, anders had ik graag nog even meegezongen voor de jarige...
truste ieders!
Trusten nachtzussie.....sweet dreams...quote:Op maandag 12 november 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mooi kiekje heb je gepost voor debuurvrouw![]()
zijn dat de SC-ers?![]()
Ik ga ook slapen, trusten all![]()
![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 01:42 schreef nachtzuster het volgende:
Hoi WJ![]()
en Veulen, Gert en NMNS!
het was zo stil hier, ik ging twijfelen of ik het wel goed had![]()
En Lea und haar kutpuber ook feli!![]()
Die laatste is ook jarig volgens mij![]()
Die klinkt het lekkerst. En het gaat natuurlijk over mooie, lieve paarden.quote:Op maandag 12 november 2007 02:21 schreef Veulen het volgende:
Wil er iemand even wat roepen.
Wat is het eerste wat je bedenkt bij de volgende namen.
- Equine love
- Lovely equine
- Equine gusto
- Gusto equine
- Cavalier appeal
En dan nog welke je het mooiste vind.![]()
Volgens mij is het de cast van Neighbours.... allemaal buurvrouwen dusquote:Op maandag 12 november 2007 01:55 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Mooi kiekje heb je gepost voor debuurvrouw![]()
zijn dat de SC-ers?![]()
Ik ga ook slapen, trusten all![]()
![]()
Met een verborgen boodschapquote:Op maandag 12 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
Die klinkt het lekkerst. En het gaat natuurlijk over mooie, lieve paarden.
Hmm... nee, ik vind equine gusto net wat spannender klinken.quote:Op maandag 12 november 2007 02:36 schreef Veulen het volgende:
[..]
Met een verborgen boodschap
Cavalier Gusto is dan trouwens niet beter?
Ja deze vind ik ook het mooistquote:Op maandag 12 november 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Die klinkt het lekkerst. En het gaat natuurlijk over mooie, lieve paarden.
Gefeli met je zoon! Lquote:Op maandag 12 november 2007 02:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij is het de cast van Neighbours.... allemaal buurvrouwen dus(en een paar buurmannen)
quote:Op maandag 12 november 2007 02:44 schreef Disana het volgende:
Hmm... nee, ik vind equine gusto net wat spannender klinken.
Op 'Lovely equine' na zijn het allemaal namen die associaties met dierensex oproepen.quote:Op maandag 12 november 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Het moet vooral heel goed klinken. Het is voor me bedrijf
Vertaalt betekenen ze:
- Equine love - Paardenliefde
- Lovely equine - Plezierig paard / Mooi Paard
- Equine gusto - Paarden vertier / Paarden genot
- Gusto equine - Paarden vertier / Paarden genot
- Cavalier appeal - Aantrekkingskracht (van het) paard / Galante begeleider (met) aantrekkingskracht
- Cavalier gusto - Paarden genot / Paarden vertier
- Gusto cavalier - Paarden genot / Paarden vertier / Opgewekte galante begeleider
quote:Op maandag 12 november 2007 02:53 schreef APK het volgende:
Op 'Lovely equine' na zijn het allemaal namen die associaties met dierensex oproepen.![]()
'Horse Power'quote:Op maandag 12 november 2007 02:54 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me bedrijf toch niet naar beestensex noemen gv.
Dat heeft toch niks te maken met plezier in het rijden / paarden met plezier te makenquote:
Maare... waarom zijn die namen meertalig??quote:Op maandag 12 november 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks te maken met plezier in het rijden / paarden met plezier te maken![]()
Het is allemaal engelsquote:Op maandag 12 november 2007 03:00 schreef Leandra het volgende:
Maare... waarom zijn die namen meertalig??
Maar Cavalier iig niet in de zin van paard... (wel als soldaat) en Equine is nogal formeel dus dat vind ik dan weer raar combineren met de rest....quote:
Tering zeg, doe niet zo letterlijk.quote:Op maandag 12 november 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
Dat heeft toch niks te maken met plezier in het rijden / paarden met plezier te maken![]()
Er zijn maar 3 woorden voor paard in het Engels. En horse is me iets te veel gebruikt. Het is ook nog de bedoeliing dat als iemand het intikt in google. Ik bij de eerste 100 resultaten uit komquote:Op maandag 12 november 2007 03:06 schreef Leandra het volgende:
Maar Cavalier iig niet in de zin van paard... (wel als soldaat) en Equine is nogal formeel dus dat vind ik dan weer raar combineren met de rest....
Het kan trouwens niet eens, er is al een bedrijf dat les geeft met de zelfde naamquote:Op maandag 12 november 2007 03:09 schreef APK het volgende:
Tering zeg, doe niet zo letterlijk.
'Horse power' verwijst naar kracht en paarden, dus ook naar kracht die je uit paarden / paardrijden etc. kunt halen.
Net zoiets als zwemmen met dolfijnen.
Ook al heet jouw bedrijf paardenstront, als er genoeg andere pagina's naar linken komt het bovendrijven bij Google.quote:Op maandag 12 november 2007 03:11 schreef Veulen het volgende:
Er zijn maar 3 woorden voor paard in het Engels. En horse is me iets te veel gebruikt. Het is ook nog de bedoeliing dat als iemand het intikt in google. Ik bij de eerste 100 resultaten uit kom![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 03:12 schreef Leandra het volgende:
Waarom maak je geen makkelijk uitspreekbaar nieuw woord trouwens??
Equine Love combineren tot Equive
Wat ook weer gezien kan worden als afkorting van equivalent, en volgens mij ben jij wel van de gelijkwaardigheid
Whehehe, die kwam je zeker tegen bij de eerste honderd op Google.quote:Op maandag 12 november 2007 03:13 schreef Veulen het volgende:
Het kan trouwens niet eens, er is al een bedrijf dat les geeft met de zelfde naam![]()
Het was maar een suggestiequote:Op maandag 12 november 2007 03:14 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
*Gooit lijstje weg en schrijft op Equive*
Mens u is geniaal![]()
Niet helemaal zoals mijn doel is. Maar bedanktquote:Op maandag 12 november 2007 03:13 schreef APK het volgende:
ook al heet jouw bedrijf paardenstront, als er genoeg andere pagina's naar linken komt het bovendrijven bij Google.
Juist met al die exotische namen maak je minder kans.
quote:Op maandag 12 november 2007 03:15 schreef APK het volgende:
Whehehe, die kwam je zeker tegen bij de eerste honderd op Google.
Leandra's suggestie is ook mooi.![]()
Truste paradepaardjequote:Op maandag 12 november 2007 03:33 schreef Veulen het volgende:
Truste dames en heren.
Hartelijk dank voor de hulp iedereen.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 04:24 schreef nachtzuster het volgende:
Lobca nog da?
http://nl.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
* zucht, theezet - niet kan slapen![]()
Erg mooi....quote:Op maandag 12 november 2007 04:24 schreef nachtzuster het volgende:
Lobca nog da?
http://nl.youtube.com/watch?v=jRMe5H9WKpM
Hee, alles goed met jou?quote:Op maandag 12 november 2007 05:45 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=K0fAgVPU1FQ
Geen zorgen die knagen? Geen koude voeten die een kruik nodig hebben? Geen kwaad geweten over haatdragende vrouwen? Geen zin in een rustgevend kopje thee?quote:Op maandag 12 november 2007 05:52 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Om onverklaarbare reden klaarwakker.....
Heb al twee melatonine tabletten achter m'n kiezen, wordt echter steeds meer wakker.....En nee, geen koude voeten en geen kwaad gewetenquote:Op maandag 12 november 2007 05:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Geen zorgen die knagen? Geen koude voeten die een kruik nodig hebben? Geen kwaad geweten over haatdragende vrouwen? Geen zin in een rustgevend kopje thee?
Heb je geen saai boek liggen ergens? Dat wil ook wel eens helpen.quote:Op maandag 12 november 2007 05:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb al twee melatonine tabletten achter m'n kiezen, wordt echter steeds meer wakker.....En nee, geen koude voeten en geen kwaad geweten![]()
zit ondertussen een blog te lezen van een jong nederlands stel die in Roemenië uit het niets een boerderij proberen op te bouwen, tegen alle Roemeense gewoonten/onhebbelijkheden en corruptie in.....quote:Op maandag 12 november 2007 06:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je geen saai boek liggen ergens? Dat wil ook wel eens helpen.
En nee, deze SC krijg je niet zomaar vol![]()
Misschien kijk ik later vandaag wel even. Veel leesplezier, en ik hoop dat je gauw kunt slapen.quote:Op maandag 12 november 2007 06:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
zit ondertussen een blog te lezen van een jong nederlands stel die in Roemenië uit het niets een boerderij proberen op te bouwen, tegen alle Roemeense gewoonten/onhebbelijkheden en corruptie in.....
Mocht je het leuk vinden om het ook eens te lezen, het is echt leuk, zie hier: http://menm.wilbrandonline.nl/verhalen.htm
quote:Op maandag 12 november 2007 06:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kijk ik later vandaag wel even. Veel leesplezier, en ik hoop dat je gauw kunt slapen.
Gaan we slapen???quote:Op maandag 12 november 2007 06:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Misschien kijk ik later vandaag wel even. Veel leesplezier, en ik hoop dat je gauw kunt slapen.
Nee helaas, ik moet naar m'n werk.quote:
Werk ze!quote:Op maandag 12 november 2007 06:21 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nee helaas, ik moet naar m'n werk.En ik zou nu zo graag terug in bed kruipen.
![]()
En al gaf je wel garantie... ons laatste afspraakje ben je ook niet nagekomenquote:Op maandag 12 november 2007 06:22 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, ik was net weer wakker. Maar ik kan geen garantie geven dat ik hier nog veel langer ben![]()
Omdat ik me zorgen maak om jou..quote:Op maandag 12 november 2007 06:34 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom slaap jij niet......![]()
<gotverdegotverdegotver>quote:Op maandag 12 november 2007 06:35 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En al gaf je wel garantie... ons laatste afspraakje ben je ook niet nagekomen![]()
Dat vinnik wel heel lief van je....quote:
quote:Op maandag 12 november 2007 06:38 schreef Disana het volgende:
[..]
<gotverdegotverdegotver>
Sorry schat, was je jarig of was het onze huwelijksdag. Je weet hoe verstrooid ik ben omdat ik zo hard werk. Hier, kijk eens, een bos rode rozen, helemaal voor jou.
<grrrrrr>
Zo is dat.......maar ik geef geen garantie dat ik dat blijf......quote:Op maandag 12 november 2007 06:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zei dus niet dat ik al weg was heZoals je ziet zijn we hier solidair.
Wacht maar! Vanavond ga ik gewoon weer slapen.quote:Op maandag 12 november 2007 06:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ben nog wakker hoor....maak je geen zorgen....
Die arme Talitha toch.....![]()
Wat doe je voor werk?quote:Op maandag 12 november 2007 06:40 schreef Talitha het volgende:
[..]
Wacht maar! Vanavond ga ik gewoon weer slapen.![]()
Ben lief, weet je toch..quote:Op maandag 12 november 2007 06:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat vinnik wel heel lief van je....![]()
![]()
![]()
Meer ehm, ik heb net een mailtje gestuurd dat ik vandaag niet verschijn op het adres waar ik zou moeten komen.....dus maak je niet teveel zorgen....
Meestal werken ze perfect bij mij......heel soms lijken ze het tegenovergestelde te doen......quote:Op maandag 12 november 2007 06:42 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben lief, weet je toch..![]()
Maar die melatonine pillen helpen dus niet?
Ik heb er ooit eens een paar geslikt, maar vond het niet prettig...Weet al niet meer waarom![]()
Vandaag maar 'ns GHB scoren...
Heh heh heh...quote:Op maandag 12 november 2007 06:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zo is dat.......maar ik geef geen garantie dat ik dat blijf......![]()
Vriendin van me zweert erbij, als ze nachtdiensten draait...quote:Op maandag 12 november 2007 06:42 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Meestal werken ze perfect bij mij......heel soms lijken ze het tegenovergestelde te doen......
Waar heeft ze die zweren? Ik heb daar nooit last van eigenlijk.....quote:Op maandag 12 november 2007 06:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vriendin van me zweert erbij, als ze nachtdiensten draait...
Ik heb zin in koffie, wat vind je, zal ik het doen?quote:Op maandag 12 november 2007 06:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Heh heh heh...
Spreekt vanzelf, op dit tijdstip.
Hoe heet die club waar ze werkt...en is ze mooi?quote:Op maandag 12 november 2007 06:44 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Vriendin van me zweert erbij, als ze nachtdiensten draait...
Ik heb net gezetquote:Op maandag 12 november 2007 06:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb zin in koffie, wat vind je, zal ik het doen?
Ik wordt altijd zo flauw van die thee.....De laatste kop thee heb ik 26 jaar geleden gedronken volgens mijquote:
quote:Op maandag 12 november 2007 06:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo flauw van die thee.....De laatste kop thee heb ik 26 jaar geleden gedronken volgens mij
Aangezien je toch thuisblijft, zou ik het lekker doen. Boterhammetje erbij misschien...quote:Op maandag 12 november 2007 06:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb zin in koffie, wat vind je, zal ik het doen?
Niet éens zo heel fout....bedankt voor de tip!quote:Op maandag 12 november 2007 06:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Aangezien je toch thuisblijft, zou ik het lekker doen. Boterhammetje erbij misschien...
quote:Op maandag 12 november 2007 06:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je ook zin in beschuit met aardbeien?
Dat werkt lang danquote:Op maandag 12 november 2007 06:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik wordt altijd zo flauw van die thee.....De laatste kop thee heb ik 26 jaar geleden gedronken volgens mij
En dat alleen al bij Lobithquote:Op maandag 12 november 2007 07:50 schreef Ian_Nick het volgende:
9 11 - 13 9 19 - 10 5
Wat de fuck is een lobith?quote:Op maandag 12 november 2007 09:10 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
En dat alleen al bij Lobith![]()
goeiemorgen allen!![]()
![]()
Lekkerquote:Op maandag 12 november 2007 09:41 schreef debuurvrouw het volgende:
ow, waren het niet de waterstanden?![]()
Gebakje iemand?!![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hebben jullie nou al een beetje sneeuw in dat landje daar?
Ja, heb net geprobeerd mijn tuinpad sneeuwvrij te krijgen, lukt nietquote:Op maandag 12 november 2007 09:42 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lekker![]()
Hebben jullie nou al een beetje sneeuw in dat landje daar?
Ben je écht jarig?quote:Op maandag 12 november 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
en nee, zó oud ben ik nou ook weer niet, tis meer dat ik niet weet hoeveel mensen de SC bemannen tegenwoordig.![]()
heb je nog filmpjes voor me mam?quote:Op maandag 12 november 2007 09:51 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hoe gaat het met het ijshockey enthousiasme?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 09:52 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ben je écht jarig?![]()
GEFELICITEEERD!![]()
Gefeliciteerd Buurvrouw! Fijne dag!quote:Op maandag 12 november 2007 09:51 schreef debuurvrouw het volgende:
[ afbeelding ]
en nee, zó oud ben ik nou ook weer niet, tis meer dat ik niet weet hoeveel mensen de SC bemannen tegenwoordig.![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 09:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
![]()
Wat heb je voor puickends gekregen?![]()
POSTEUH!quote:Op maandag 12 november 2007 10:18 schreef debuurvrouw het volgende:
je wordt hartelijk bedankt.![]()
maak net de eerste foto met mijn überhippe toestel. zit zoon met zijn vinger in zijn neus...![]()
eigenlijk best een briljante foto![]()
ik twijfel nog...quote:
Euhquote:Op maandag 12 november 2007 10:38 schreef debuurvrouw het volgende:
ben ik met je eens.. maar goed opletten hè, ff snel, omdat ie zo leuk is
-en weer weg...
Ik zal even F5'enquote:Op maandag 12 november 2007 10:47 schreef debuurvrouw het volgende:
let je op dan?!![]()
doe ik m nog een keer voor je hè...
dat vind ik natuurlijk sowieso, da's mijn taak...quote:Op maandag 12 november 2007 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:
Dat is een puickende gast, dat zie je zeaux.![]()
Wát een held.quote:Op maandag 12 november 2007 10:53 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat vind ik natuurlijk sowieso, da's mijn taak...![]()
zei vandeweek tegen mij: laat mij maar even mam, ik ben een sterke man...![]()
jaaaaaa! jongens met lang haarquote:Op maandag 12 november 2007 10:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wát een held.![]()
Dat langige haar isch trouwensch meer dan keck.![]()
Watdan!?quote:Op maandag 12 november 2007 10:55 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jaaaaaa! jongens met lang haar![]()
de oudste heeft het ook, middelste heeft helaas niet het geschikte haar.![]()
Wat moet ik nou met een fietsreclameding?quote:Op maandag 12 november 2007 11:00 schreef debuurvrouw het volgende:
te weinig en te dun haar. maar kort past ook beter, is een sportief type, groot en druk. oudste en jongste zijn wat meer dromers.
maar aangezien er in het noorden weinig langharige jongens zijn.... check dit
*schaamteloze spam*
http://www.batavus.nl/pages/actie.aspx?1=1&pageId=404&pageParentId=400&topImageId=2&pageControlNamepages/actie.aspx&actie=weekend
leuk klein blond jongetjequote:Op maandag 12 november 2007 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een fietsreclameding?![]()
quote:Op maandag 12 november 2007 11:35 schreef nachtzuster het volgende:
Goedemorgen!
Buuv nogmaals Feli!![]()
![]()
je hebt toch wel teruggelezen hè![]()
* nachtzuster eet even snel een stukje van buuv's taartquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |