abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205526
zie topic
Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

pi_205527
en dan dat huis van mona
en die familie DIT IS ECHT verschrikkelijk
wat zijn dat voor kermis klanten
------------------
"Ik ben natuurlijk een hele theatrale persoonlijkheid"

[Dit bericht is gewijzigd door bvd2k (Datum 21 Oktober 1999).]

Ik zou nog wel eens een pretpark willen bouwen in een sloppenwijk van Soa paulo - quote Henny van der Most -

donderdag 21 oktober 1999 @ 22:46:00 #3
989 Jeromar
Trots op NL (Bijna altijd)
pi_205528
wel een lekker ding die kamergenoot van sabine!
Je moet niks!
  donderdag 21 oktober 1999 @ 22:52:00 #4
959 opa
De man met de witte shawl
pi_205529
kun je verdorie ook nog zelf een beetje fatsoenlijk zijn
Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_205530
Lekker ding

die kamergenoot is een MAN

donderdag 21 oktober 1999 @ 23:50:00 #6
483 sdb
Pluk de dag
pi_205531
Hoe klef kun je zijn met je vriendinnen? Ik zit hier met eentje en we vragen ons toch echt af wat Sabine in bed met haar vriendinnen uitspookt. Zooooooo klef!
Life is a moment in space

vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:21:00 #7
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_205532
quote:
op 10-21-1999 om 11:50 PM schreef sdb het volgende:
Hoe klef kun je zijn met je vriendinnen? Ik zit hier met eentje en we vragen ons toch echt af wat Sabine in bed met haar vriendinnen uitspookt. Zooooooo klef!

Datzelfde was ik me ook net aan het afvragen. Gelukkig denken jullie er ook zo over.

Volgens mij heeft ze ons de afgelopen weken echt heel goed een rad voor de ogen weten te draaien!!! Die meid is gewoon een 'SaLesbo'.
En als zij het nog niet is, Femke zeer zeker wel! Tering, wat een goor wijf was da zeg!

Heeft onze Auping helemaal geen vrienden (mannen, bedoel ik dan)?

"Kutkip!"

pi_205533
quote:
op 10-22-1999 om 12:21 AM schreef Robin666 het volgende:

Heeft onze Auping helemaal geen vrienden (mannen, bedoel ik dan)?

Eh... NEE! Die neemt ze eerst mee naar huis, om vervolgens weer te dumpen.

Zouden de mannen in dit Forum een maatje van haar willen zijn (, maar dan niet als Bartman)???

vrijdag 22 oktober 1999 @ 01:09:00 #9
882 jooltje
X-file verslaafd
pi_205534
Ik moet ook zeggen dat die vriendin er totaal niet uitzag!!!

Ze had een snor en baard!!! Het was natuurlijk met veel plamuur weggewerkt, maar je zag een grijze tint op kin en bovenlip.

En jeezus hey!! wat waren die 2 klef!! Zo deed ze helemaal niet bij die andere vriendinnen. Mijn eerste gedachten waren dan ook dat Sabien wel wat meer met die vriendin heeft dan alleen kamergenoten!! Eerder bedgenoten!!

En waarom deed die vriendin zo hysterisch naar iedereen buiten??
gelukkig was Daphne daar om haar even uit haar psycho-aanval te halen.

( die vriendin was een ALIEN!!?)

You know, they say when you talk to God, it's prayer, but when God talks to you, it's schizophrenia!

pi_205535
Lekker makkelijk heh..mensen die je niet kent de grond instampen. Jullie zullen zelf wel een complexje hebben (quote Maurice) dat je dat nodig hebt. Bah.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_205536
ik ken haar inderdaad niet maar dan mogen we (ik) toch wel constateren dat ze bepaalde mannelijke trekjes heeft (ik noem een snor) ???

vrijdag 22 oktober 1999 @ 02:41:00 #12
354 Robin666
No 'newbie' Problem!
pi_205537
quote:
op 10-22-1999 om 01:27 AM schreef Isabeau het volgende:
Lekker makkelijk heh..mensen die je niet kent de grond instampen. Jullie zullen zelf wel een complexje hebben (quote Maurice) dat je dat nodig hebt. Bah.

Ja, dat is best makkelijk wanneer ze je er een reden toe geven. En gelukkig ken ik ze inderdaad niet... Moet er niet aan denken dat ik ze zou kennen!

Niets tegen lesbo's hoor... maar ik herken er wel een als ik er een zie! En dit was ook nog wel een verdomd gore!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Robin666 (Datum 22 Oktober 1999).]

"Kutkip!"

pi_205538
quote:
op 10-22-1999 om 01:27 AM schreef Isabeau het volgende:

Nee ik ken die mensen inderdaad ook niet
en jou gelukkig ook niet
maar volgens mij ben jij gewoon zwaar lesbisch en heb jij daar een aardig complexje aan overgehouden
wat maak je je druk ???

jij bemoeit je nu toch ook met zaken die jou helemaal niet aan gaan ?????
daar hoor je ons toch ook niet over

pi_205539
Sorry hoor, maar nu we eerst een week Sabine hebben afgezeken gaan we nu de rest van het forum hier afzeiken?? Tsja Sabine is weg he en dan moeten jullie zeker je frustraties op de rest van de fokkers uitten ofzo?
Beetje jammer hoor, ga liever op die Mories en Klaarin zitten zeiken dan!!
Probelemen HEB je niet, problemen MAAK je
pi_205540
De reactie van de huisgenote van sabientje, toen sabine zij dat er in het huis gevoelens naarboven waren gekomen waarvan ze nooit heeft geweten dat ze die had!!! Zooooo, het leek wel of dat dit over zogenaamde hetro-gevoelens ging!!! Zelfs mijn ouders dachten dat sabientje lesbisch is en dat wil wat zeggen.
Voordat mensen gaan reageren: ik zit er absoluut niet mee dat sabientje mischien lesbisch is maar dat maak haar so called verhouding met bartje wel iets pikanter is't niet.

Waarom moet dit (niet verkeerde) topic nou zo genoemd worden. Hou 't alsjeblieft een beetje normaal!!!!

Ik wou dat ik dichter was, dan kon ik altijd dichter bij jouw zijn (Stef Bos).

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:01:00 #16
483 sdb
Pluk de dag
pi_205541
Ja, laten we het leuk houden en elkaar niet afzeiken. De tekst van dit topic vind ik ook een beetje grof, maar ja. Verder maar lekker voor je mening uitkomen hier en nogmaals aardig zijn tegen elkaar.
Life is a moment in space

vrijdag 22 oktober 1999 @ 13:54:00 #17
632 Big Mamma
The one and only
pi_205542
Ik vond die vriendin inderdaad een beetje bezeten van Sabine. Zou ze zelf ook gebeld hebben om Sabine eruit te krijgen want ze was zo blij dat ze terug kwam. Die andere vriendinnen vond ik een stuk normaler reageren. Zij was volgens mij ook degene die in het filmpje waarin alle bewoners voorgesteld werden zei dat zij Sabine het meeste zou missen. Ze komt op mij heel bezitterig over en dat lijkt mij behoorlijk beklemmend. Maar goed ik ken dat meisje verder niet dus het is maar een indruk.
Dat wou ik even kwijt!!!!

vrijdag 22 oktober 1999 @ 16:06:00 #18
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_205543
ik ben het wel met dizzy eens laten we ophouden sabine aftekraken,iedreen zit maar te klagen over sabine,laten we ons lekker bemoeien met die schijnheilen ,die karin is zeker roaal hoe ze op die bank zat toen bekend werd gemaakt dat sabine er uit moest ,of die bianca met de grote glimlach op de bek en dat gejank van haar.de enigste die ik in dat huis nog kan waarderen zijn mona en bart.en over die vrienden,ben je soms jaloers ofzo dat jezelf geen vrienden heb.
BlondeDoos!
pi_205544
die is goed, d'r vriendinnen hebben 1000-den telefoontje gepleegd om haar d'ruit te krijgen

-----------
hahaha

vrijdag 22 oktober 1999 @ 17:31:00 #20
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_205545
quote:
op 10-22-1999 om 04:24 PM schreef zap8 het volgende:
die is goed, d'r vriendinnen hebben 1000-den telefoontje gepleegd om haar d'ruit te krijgen

-----------
hahaha

Alleen jammer dat Sabbie er nu zonder geld om ze terug te betalen uit gaat...

Ik vond het trouwens ook wel een erg eng stelletje.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  Forum Admin vrijdag 22 oktober 1999 @ 19:45:00 #21
1025 crew  Armani XL
Whatever...
pi_205546
Geld genoeg...zie Story....
Don't be surprised what the night brings.
When you search the dark, you get dark things.
Wat wij kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')