quote:Op zondag 11 november 2007 19:18 schreef Chocobo het volgende:
Denk dat ik er een Sinterklaas cadeau van ga maken. Heb vier tankbonnen die ik ga declareren,.... dan moet ik het halen. Las over leveringsproblemen met de kerst,.............. Kep,.... zijn dit de laatste 200 tot Sinterklaas?
Ik vind haar lekkerquote:Op zondag 11 november 2007 20:16 schreef Strolie75 het volgende:
Een Wii ooooooooook
Mario![]()
![]()
http://www.gamerankings.com/htmlpages2/915692.asp
Je kunt hem zelf in een soort co-op spelen![]()
Zekerquote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruikenquote:Op zondag 11 november 2007 20:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Zeker
Maar om haar nu als marketinginstrument te gebruiken voor een spel.
Die chick van ubisoftquote:Op zondag 11 november 2007 20:22 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik vind haar lekker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tis immers niet voor niets een verboden vruchtquote:Op zondag 11 november 2007 21:12 schreef Hanstin het volgende:
Wil je een appel? ???
Die rasta negert rechtsquote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruiken
[ afbeelding ]
Beter nu dan niet zegt Reggie!quote:Op zondag 11 november 2007 22:15 schreef kepler het volgende:
Cho, er staat op dit moment niks in bestelling qua Wii's. Geen idee hoe vaak ze bestellen, maar ik zou er gewoon nu eentje halenWat maakt het nu uit of je hem morgen haalt of over drie weken?
Die links in het groene truitje, die heeft namelijk Prince of Persia gemaakt.quote:Op zondag 11 november 2007 20:31 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Stel,... dit zijn je dev mensen van AC,.. wie zou jij gebruiken
[ afbeelding ]
1 jaar na het verschijnen nog steeds moeilijker verkrijgbaar.quote:Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef Notorious_Roy het volgende:
Beter nu dan niet zegt Reggie!
Ff een mp3tje downen en deze op je telefoon zetten.quote:Op maandag 12 november 2007 08:20 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wil nog een mooie Halo3 ringtone eigenlijk
tvp
Kopen ?quote:Op zondag 11 november 2007 20:20 schreef Strolie75 het volgende:
M'n kuiken wil trouwens dat ik Viva Pinata voor haar haal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |