Mn ouders vinden het vreemd, ze denken nu dat ik homo ben met die jongenquote:Op zondag 11 november 2007 19:24 schreef Athmozz het volgende:
ik vind van niet, waarom zou dat vreemd zijn? Als jullie dat alletwee niet erg vinden is er toch geen probleem lijkt me?
laten denken, heeft alleen maar voordelen.quote:Op zondag 11 november 2007 19:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders vinden het vreemd, ze denken nu dat ik homo ben met die jongen![]()
Homo zijn is ook heel vreemd anno 2007. Over 20 jaar zullen ze er wel achter komen dat het helemaal geen ziekte is.quote:Op zondag 11 november 2007 19:30 schreef BB_Koning het volgende:
[..]
Mn ouders vinden het vreemd, ze denken nu dat ik homo ben met die jongen![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 19:31 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Homo zijn is ook heel vreemd anno 2007. Over 20 jaar zullen ze er wel achter komen dat het helemaal geen ziekte is.
Tot die tijd, sterkte.
quote:Op zondag 11 november 2007 19:19 schreef BB_Koning het volgende:
Hoi,
Hoe vaak spreek jij met je beste vreind(in) af?
EDIT:
Is het vreemd als ik 2 keer per week naar mn beste vriend in Amsterdam ga? Ik woon in Den Haag.
quote:Op zondag 11 november 2007 19:50 schreef TNA het volgende:
Je bent vandaag 23 geworden, wtf interesseert het je nou wat je ouders denken van het feit dat je twee keer per week met je beste vriend afspreekt? Ik snap echt niet dat je daar een topic over opent, doe gewoon waar je zin in hebt, who cares of het "raar" zou zijn?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |