Daar bestaan er wel meer van. Waarschijnlijk bedoel je idd de F-117 en die is voor zover ik weet nog in gebruik.quote:Op zondag 11 november 2007 18:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
Nederland is zowieso goed in amerika spekken.
Vliegt/Bestaat dat vliegtuig (zwarte) dat niet door radar gezien kon worden eigenlijk nog?
Die is er nog volgens mijquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langerquote:Op zondag 11 november 2007 18:22 schreef Dr_Flash het volgende:
Dat was wel een kewl ding in de koude oorlog trouwensDe Sr-71
Die vliegt gewoon harder dan een pistoolkogel.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomenquote:Op zondag 11 november 2007 19:07 schreef qu63 het volgende:
[..]
werd dat ding ook niet een meter korter (of langer) als ie vloog door de wrijving/warmte e.d.
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.quote:Op zondag 11 november 2007 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. De brandstoftanks trokken pas dicht boven de 260 graden of zo, zoiets heb ik wel zien langskomen [afbeelding]
quote:Op zondag 11 november 2007 19:20 schreef mcDavid het volgende:
Ik weet wel dattie een volle tank nodig had om op kruishoogte te komen, en daarna op nog een tank de wereld rond kon.
quote:De vleugel- en romptanks kunnen meer dan 45000 liter kerosine bevatten, maar zijn bij lage snelheid zo lek als een mandje. Pas op hoge snelheid en bij 260 graden Celsius trekken de speciaal gegolfde huidplaten van het toestel vlak en dichten ze op die manier de spleten af. De Blackbird moet direct na het opstijgen minstens één keer bijgetankt worden door één van de speciale KC-135Q tankvliegtuigen.
Wij stoofpeertjes met hache-vleesquote:Op zondag 11 november 2007 19:38 schreef Kuukske het volgende:
Boh, we hadden stroopwafelijs daarnet.
quote:Op zondag 11 november 2007 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik maak Zweedse gehaktballetjes met aardappel en iets groens en champignons [afbeelding]
en 2 visschnitzels [afbeelding]
Dat hadden wij vandaag ook.quote:Op zondag 11 november 2007 19:55 schreef mcDavid het volgende:
Ik heb mijn eigen nasi-maak-kwaliteiten vandaag overtroffen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |