abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54522473
Los!
pi_54522596
Zou Jeff eigenlijk wel eens wat anders dragen dan een kaki broek en blauw overhemd?

Ik ben het deels wel eens met athlonkmf, er wordt weinig gesurvivalled dit jaar. Ik heb het woord honger nog maar heel weinig gehoord. Een aflevering waarin de kandidaten zich wat slapjes voelen. Maar je merkt wel dat ze zich meer aan elkaar gaan ergeren, en dat heeft natuurlijk ook met hun fysieke toestand te maken.
Maar het strategische vind ik toch wel goed van de kandidaten dit jaar, ze maken het erg spannend. En dat is inmiddels toch waar ik voornamelijk voor kijk. Ik hou wel van plotting and skeeming.
Spoilers!
pi_54527662
waardeloze FP
  zondag 11 november 2007 @ 16:47:28 #4
44906 merino
World of Sleepers
pi_54529479
Ik vind het wel weer goed zo'n jaartje ultra strategie. Helemaal nadat in vorige seizoenen eerst Tom Westman fysiek compleet domineerd (10) vervolgens een final two met twee vrouwen die toch voornamelijk fysiek uitblinkte (Stephanie en Danni in Survivor 11) daarna de (vooral toch fysieke) battle tussen Aras en Terry (12) en dan vervolgens Ozzy die in de finale zit (13). Al verliest hij het dan vervolgens wel van een strateeg (en ging seizoen 14 ook naar een strateeg).

Dus kwa strateeg/fysiek is het de afgelopen seizoenen nog:
strateeg: 13, 14
fysiek: 10, 11, 12,
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54530089
Vorig jaar was natuurlijk de ultieme strateeg aan het werk, met Yul. (?).

Ik vind het best een redelijk seizoen, niet super; maar het is goed te doen. Vraag me af hoe vooral Todd het gaat spelen in de komende afleveringen; aangezien ik hem geen enkele keer immunity zie pakken.
pi_54530248
Omdat ik fan ben van haar (uiterlijk)
Crosspost:

Met bril

A little bit hateful
pi_54538194
Leuke aflevering weer, vooral omdat Courtney de immuniteit won. Alleen strategisch vind ik het nog steeds een dom zooitje. Waarom Todd en Amanda er in vredesnaam voor kozen om Jean-Robert weg te stemmen snap ik helemaal niet: hij leek me de perfecte final-2 kandidaat. Daarbij zei Peih-Gee tijdens de eilandsraad dat Erik en zij de enige waren die spullen mee hadden genomen. Als James zijn tas niet bij zich had, zal hij zijn hidden immunity idols ook niet mee hebben genomen en had hij die niet in kunnen zetten: perfecte mogelijkheid om hem weg te stemmen. Todd blijft worden neergezet als het strategisch mastermind, maar eigenlijk vind ik hem één van de slechtste spelers van het spel.
  zondag 11 november 2007 @ 23:26:19 #8
44906 merino
World of Sleepers
pi_54539802
quote:
Op zondag 11 november 2007 22:28 schreef Arth_NL het volgende:
Leuke aflevering weer, vooral omdat Courtney de immuniteit won. Alleen strategisch vind ik het nog steeds een dom zooitje. Waarom Todd en Amanda er in vredesnaam voor kozen om Jean-Robert weg te stemmen snap ik helemaal niet: hij leek me de perfecte final-2 kandidaat. Daarbij zei Peih-Gee tijdens de eilandsraad dat Erik en zij de enige waren die spullen mee hadden genomen. Als James zijn tas niet bij zich had, zal hij zijn hidden immunity idols ook niet mee hebben genomen en had hij die niet in kunnen zetten: perfecte mogelijkheid om hem weg te stemmen.
Compleet mee eens ja
quote:
Todd blijft worden neergezet als het strategisch mastermind, maar eigenlijk vind ik hem één van de slechtste spelers van het spel.
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.

Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run
I have pondered and sought to find an intrinsically existing self, but have consistently found only a flow of bits and pieces of inorganic, biological, social and intellectual value patterns.
pi_54541070
Tja, aan de ene kant kan ik Amanda's standpunt t.o.v. Todd inzien. Maar aan de andere kant speelt Todd op zijn manier, wel heel handig in op alle veranderingen. Dat is wat hij wil, flexibele strategie aangepast aan de situatie. En Amanda wil juist standvastig blijven en zichzelf niet van de wijs laten brengen. Maar dat heeft weer het risicvo van tunnelvisie, een nadeel wat al veel speleres hebben meegemaakt.... Maar Todd kan juist weer veel vijanden maken op deze manier en dat zal uiteindelijk wel resulteren in een nadeel voor hem omdat hij over een paar weken iedereen eruit heeft proberen te spelen. Met andere woorden, ze hebben beide een punt, over een paar weken zien we wie er het verstandigst is geweest.
Spoilers!
  maandag 12 november 2007 @ 01:00:54 #10
44906 merino
World of Sleepers
pi_54541550
zo zag ik het ook ja Lucky_Strike
zelf ben ik wat meer voorstander van een rustig en beraden spel wat ik Amanda zie spelen.
  maandag 12 november 2007 @ 03:36:21 #11
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_54542344
Heb net de laatste 4 afleveringen ingehaald en dit is écht een fijn seizoen. Er is namelijk niet 1 sterke alliantie op Amanda en Todd na, wat er inderdaad op lijkt dat Amanda denk maar Todd laat schreeuwen zodat z'n hoofd straks als eerste rolt.
Ik heb me rot gelachen om JR met z'n "als je me pakt, pak ik je met de finale want ik overtuig iedereen". Die gozer heeft écht niet doorgehad hoe slecht hij in de groep lag sinds dag 1.
Ik gok dat Eric misschien nog wel de dans ontspringt en wint..
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
pi_54648949
Kickje voor later vandaag!
A little bit hateful
pi_54656447
Jammer dat Frosti weg is, zie toch liever eerst Denise en Courtney gaan, maarja het is bijna elk seizoen zo dat de slechtse/zwakste tot het laatst worden gehouden totdat ze eruit gevote worden.

anyway WTF is up with the end? ze mogen niet terug naar hun tribe ofwa, rare zooi. Cant wait for next week!
pi_54660528
wel verbaasd dat james niet mee ging spelen maar ging eten. Als ie had gewonnen... dan had ie zeer grote kans om te winnen.
pi_54660743
James heeft alleen kans om te winnen als hij gaat domineren. Zijn tactisch vermogen is gewoon zwaar dommig
Todd is idd aan het ranten en Amanda zie ik nog lekker samen met Eric under the radar doorschuiven naar de top.

Frosti (en die negerin trouwens ook) vond ik ook vrij dom. Ze wisten gewoon dat ze op de choppingblok zaten en toch durven ze "het risico" niet te nemen om een power move te maken met het oude fei long tribe. Maar goed, dat is ook al ver in het verleden, dus ik vind dat Frosti wel zijn verdiende loon heeft gekregen (en gestraft omdat hij aan dat skelet courtney zat )

Oh en 7 cheese burgers??
A little bit hateful
  zaterdag 17 november 2007 @ 00:34:52 #16
44906 merino
World of Sleepers
pi_54665740
Met wegstemmen van Frosti is de Courtney-Frosti band wel mooi verbroken. Nu is het idd afwachten hoe Amanda-Eric zich gaat ontwikkelen.

Domste move in survivor in tijden is overigens dat Todd de tweede immunity idol aan James bezorgd heeft. Kom op zeg
pi_54705027
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.
Jammer dat hij dat niet had gedaan. Ik denk dat James hem dan recht in zijn gezicht uitgelachen.
quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:
Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run
*mee eens met die laatste zin.
Ik vond Rob C ook niet zo sterk. Ik heb bij Todd meer het idee dat hij alleen maar speelt om het spelen. Echt zo'n iemand die al jaren naar de show kijkt en nu hij echt de kans krijgt om mee te doen alles wil doen: lie, cheat, steal, whatever. Maar daardoor wordt hij wel gezien als de "leider" van zijn alliance en als hij de finale haalt, kunnen de "slechte" verliezers hem verantwoordelijk houden en stemmen op diegene die naast Todd zit voor de winst. Datzelfde had ik bij Rob C, die een complot maakte met Heidi en Jenna terwijl hij ze beide niet kon verslaan in de finale.
pi_54705120
quote:
Op vrijdag 16 november 2007 18:35 schreef Jnk18 het volgende:
anyway WTF is up with the end? ze mogen niet terug naar hun tribe ofwa, rare zooi. Cant wait for next week!
Volgende week is een recap. In de previews hadden Todd en James ook opeens veel minder baardgroei.

Maar goed, Frosi eruit. Leuk dat Peih-Gee en Erik hem er ook uit stemden, om hem terug te pakken nadat hij Jamie had weggestemd. Als Denise nu nog James of Courtney kan overhalen om met Peih-Gee en Erik samen te spannen wordt dit echt mijn favoriete seizoen.
pi_54710379
Ik hoop dat ze nu weer moeten gaan stemmen, lijkt me vrij logisch eigenlijk; waarom zouden ze anders blijven? . En dat James zijn Idols niet bij zich heeft en er uit gestemd wordt. Dan komen er - als het goed - weer nieuwe immunity idols en komt er weer een beetje pit in.

Anders wordt het wel een suffe serie tot aan de laatste 4 denk ik.
pi_54791836
Waar het spel doorgaat!

Klonk nog nooit zo toepasselijk als nu vanwege de writersstrike.
A little bit hateful
pi_54798093
Recap-episode.
pi_54941724
Vandaag gaan we er eindelijk achter komen waarom de kandidaten moesten wachten na de Tribal Council. Ik ben echt benieuwd!

Nog maar 3 afleveringen hierna....
Spoilers!
pi_54942748
Hm.. klinkt misschien erg, maar heb dit nog nooit gezien! Zo te zien dus de Amerikaanse Expeditie Robinson Die al 15 seizoenen meegaat! Niet mis!

Ik ben op het moment even aflevering 1 van dit seizoen aan het binnen hengelen! Toch alweer 70 dagen geleden, duurt een serie zo lang dan? Ohnee, vandaag is aflevering 11 pas uitgekomen.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_54942944
Tribal Council twist is dom.
James is dom.
Laatste 10 minuten geluid is dom.
A little bit hateful
pi_54943700
James apart figuur!

Beetje combinatie tussen het karakter uit The Green Mile en Mr. Eko

Leuke serie! Voelt nu al goed na 20 minuutjes gekeken te hebben van aflevering 1

[ Bericht 12% gewijzigd door DaFrenk op 30-11-2007 13:41:11 ]
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')