quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:Nou nou dat gaat imo wel beetje veel te ver. Voor alsnog is het Todd en Amanda geweest die bijna bij alles de touwtjes in handen hadden. De grootste fout die ik Todd heb zien maken (buiten deze aflevering) is dat hij een van de idols weggaf aan James zodat James er nu twee heeft. En dan nog had Todd natuurlijk gewoon James er keihard op aan moeten spreken en 1 van de Idols terug vragen.
Jammer dat hij dat niet had gedaan. Ik denk dat James hem dan recht in zijn gezicht uitgelachen.

quote:
Op zondag 11 november 2007 23:26 schreef merino het volgende:Wat deze aflevering betreft deed Todd me enorm herinneren aan Rob C. in Amazon. Die was er toen op dat moment ook vooral op uit om andere mensen te playen en het spel op rare manieren te beinvloeden. Todd liep echt rond als een kind die helemaal niet meer op de miljoen gericht was maar puur op de lol van het sneaky spelen. Prachtig om te zien maar zoals Amanda meteen al opmerkte niet echt handig in de long-run

*mee eens met die laatste zin.
Ik vond Rob C ook niet zo sterk.

Ik heb bij Todd meer het idee dat hij alleen maar speelt om het spelen. Echt zo'n iemand die al jaren naar de show kijkt en nu hij echt de kans krijgt om mee te doen alles wil doen: lie, cheat, steal, whatever. Maar daardoor wordt hij wel gezien als de "leider" van zijn alliance en als hij de finale haalt, kunnen de "slechte" verliezers hem verantwoordelijk houden en stemmen op diegene die naast Todd zit voor de winst.

Datzelfde had ik bij Rob C, die een complot maakte met Heidi en Jenna terwijl hij ze beide niet kon verslaan in de finale.