dan wrijft ie alle overwinningen erin die hij met Ajax tegen Feyenoord heeft geboektquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:12 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Heitinga staat juist altijd het meest gezellig te ouwehoeren met de Feyenoorders bij Oranje en voor/na Feyenoord - Ajax.
Damn. Ik kan nu nog wel janken als ik terug denk aan dat WK. Helemaal als ik dat filmpje zie, zo mooi... Maar wat een deceptie dat WK. Jarenlang naar toegeleefd...quote:Op woensdag 21 november 2007 13:22 schreef Tommeke het volgende:
Niet echt een moment, maar wel kippenvel
preciesquote:Op dinsdag 26 februari 2008 20:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Damn. Ik kan nu nog wel janken als ik terug denk aan dat WK. Helemaal als ik dat filmpje zie, zo mooi... Maar wat een deceptie dat WK. Jarenlang naar toegeleefd...
quote:Op donderdag 22 november 2007 12:09 schreef Lyzio het volgende:
De 2-1 van Rafael van der Vaart tegen Wit-Rusland. Kippevel.
Ik heb hem wel ergens op een compilatie staan. Zal hem wel strippen en uploaden voor je.quote:Op zondag 13 juli 2008 21:41 schreef endr0me het volgende:
Jammer dat die chin-up van Mourinho niet op youtube staat, dat was echt geweldig.. hoe hij het publiek maande te applaudiseren voor de spelers
Mooi moment inderdaad.. Daar heeft Mourinho flink wat aan respect gewonnen bij mijquote:
Dat wel, maar ik krijg er dus totaal geen kippenvel van.quote:Op zondag 13 juli 2008 23:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Mooi moment inderdaad.. Daar heeft Mourinho flink wat aan respect gewonnen bij mij
Dat had ik ookquote:Op maandag 14 juli 2008 00:28 schreef mcyodogg het volgende:
Kippenvel kreeg ik wel na de penalty van Lampard tegen Liverpool paar maanden terug nadat hij zn moeder verloor. Enorm belangrijk doelpunt, maar in plaats van hard te juichen kreeg ik een brok in mn keel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |