abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205480
Shoot!
Here we are now, entertain us.
pi_205481
Jammer dat het huis van Mona niet het Big-Brother huis is!
Mmmmmmmmm donuts!

pi_205482
Oh Rolf, wat was je toch weer geniaal!! "1,2..8, eentje dus niet" . Hij is echt net zo dom als ie eruit ziet!

P.s. heeft iemand voor mij het telefoonnummer van Mona's binnenhuisarchitect?

Je bent pas geslaagd, als je niemand hebt laten zakken...
pi_205483
Bart ruilt Sabine in voor een Mona!
Mmmmmmmmm donuts!

donderdag 21 oktober 1999 @ 23:15:00 #5
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_205484
Wat hebben we niet gezien van die brandweer-kazerne???????

JAJA, V. censureert alles man, Dufne met 7 potige brandweermannen......

pi_205485
Rulfje, wordt genialer met de minuut: "Ja, daar komen ze de trap op. Voor de duidelijkheid Sabine op rechts en Duffie op links". Gelukkig dat we daar uitleg bij krijgen, want tsja, je zou je zomaar kunnen vergissen .

Weer wat geleerd: Mona is helemaal niet dik. Dat ligt aan de televisie.

Willem wederom geniaal bij het afscheid van Sabine: "Nou, trut!". HEERLIJK!

Mona: Se moe baai maai blaaive!!

Ben (echt!) geschrokken van de reactie van Bianca.

pi_205486
En dat interview met Sabientje gaat over driedubbelnix!! Kom op Rolfje, vraag es effe door!
pi_205487
Bianca was aan huilen zag ik... 't is niet te geloven.... verrassend in ieder geval...

Dat Bart niet achter Bianca aan, loopt... komt dat doordat ie stiemkum tooch niets meer van Sabine wil weten..of dooardat onze bewoonster met mensenkennis dusdanig op het arme jong heeft ingepraat...of doordat ie gewoon het lef niet in z'n donder had...of misschien maakt geld gelukkiger dan Sabine... I don't know... we will see....

pi_205488
Waarom wordt Sabine in de uitzending niet geconfronteerd met de beroemde bed-beelden?

VOO weer te laf?

Maar dat is logisch...

pi_205489
Tuurlijk, maar we waren wel al blij dat ze in ieder geval dat stukje met Mona op het bankje lieten zien...

Verder(niets slechts over Willem hoor maarre...)

Van zijn reaktie schrokken we ook best...gelukkig trok hij wel weer snel bij...

En eigenlijk schrokken we nog wel het meest van Sabine zelf. Die kreeg een vraag en die ging er echt voor!!! Ik hoop echt dat ze haar niet bij TMF aannemen!!!!!

Toch?

pi_205490
Ze werd wel geconfronteerd met haar "for the time-being" uitspraak... Vond ze niet leuk. 't Lachende gezichtje betrok meteen helemaal! Je zag haar denken; "zou dit tot mijn ondergang bij tv-kijkend Nederland hebben geleid?"
pi_205491
Nou, dat was toch één van de minst beroerde do-avond uitzendingen, dacht ik zo.

"Nee, nee, geen hevige verliefdheid.". Maar, stel, stel, STEL, dat Bart het einde haalt..., zou ze dan toch niet een ietsiepietsie...
Moet toch bekennen, dat ze vanavond sympatieker overkwam dan de afgelopen twee weken. Ja, eerlijk = eerlijk.

En dan Bianca. Mijn hemel, wat een drama! Als er eentje écht psychologische hulp nodig heeft! Quote Willem: "'t toch een spelletje, toch!?" Da's dus echt zorgelijk! Zou wel een gevalletje kunnen zijn waar straks de sceptici van kunnen zeggen "Zie je wel, 'k heb het wel gezegd, heel gevaarlijk programma!" .

Als ik Sabine was zou ik dus bij RTL4 écht het onderste uit de kan halen! Die zullen er heel wat voor over hebben om haar de komende maanden voor de camera te hebben. Over spin-off gesproken.

Afsluitend: jammer dat Sabine niet met de bed-scenes werd geconfronteerd. Had ik minder confonterend gevonden dan haar "'t is maar voor the time being" uitspraak. Alhoewel,...

pi_205492
Sabine: "Bart was echt m'm maatje"

Ze geeft daarmee wel weer een geheel nieuwe betekenis aan de term "matennaaier".

donderdag 21 oktober 1999 @ 23:47:00 #14
798 voyeur
bemoeit zich
pi_205493
Mijn complimenten aan Homer
Hij opende gelijk (zelfs iets eerder vlgs de teller) dit avond reactie topic voor de donderdag uitzending. Uitstekend initatief! Nog beter is dat hij het binnen 5 minuten zelf weer doodverklaarde omdat ik toevallig het zelfde gedaan had.
Homer Hulde ! Echt een doedgemo(e)dereerd fokmember

(oh ja, volgende keer mag jij; je hebt absoluut recht op een eigen topic)

Here we are now, entertain us.
pi_205494
Ik vond de vraag van Rolf aan de vriendin van Sabine wel geinig.
" Is de kamer van Sabine wel extra gestofzuigd "
Van alles is weer waardeloos

pi_205495
Wat is dat met Rolfie. Ik heb het idee dat het hem allemaal niet interesseert ("1 t/m 8, eentje ontbreekt"). Hij leest de vraagjes op die de redactie op de autoque heeft gezet maar heeft zelf helemaal geen inbreng. In andere programma's wilde hij nog wel eens gekke dingen zetten of sarcastische opmerkingen maken. Hier kan d'r geen lachje af. Hij heeft nauwelijks benul van wie wie is. Hij hij soms ook een wurgcontract bij BB?

Verder: dat internet-item sloeg werkelijk helemaal nergens op! Die mensen kregen vast betaald voor wat ze zeiden!

Bart was wel erg lang alleen. wie ving hem tenslotte op: Karin!

Bianca zoals ze is als ze haar beroepsmasker laat vallen.

Zakte Willem nou van opluchting in de gang door de knieen? Volgens mij is hij nu de grote boosdoener in Bientjes ogen!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_205496
Ik moet inderdaad zeggen dat RolfX er ERRG slecht uitziet de laatste tijd... Het lijkt wel of voor zijn part al die bewoners vergeten mogen worden in hun BB huisje...

Vanavond had hij dan nog een topavondje vergeleken bij de doorsnee-donderdagavond programma's

Willem: 'Nou, Trut!'

donderdag 21 oktober 1999 @ 23:57:00 #18
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_205497
Heeft iemand een beetje kunnen verstaan waar die commotie in de tuin net precies over ging? 'De stem' kondigde het aan, maar ik verstond er weinig tot niets van.
Life is what you make it.
pi_205498
Denk dat Rolfje live een beetje eng vindt en daarom z'n vraagjes oplepelt. Waar ik van geschrokken ben was de reaktie van Willem na het vertrek van Bientje; hij zakte letterlijk in elkaar! Kwam dit door vertrek Bientje of door de vele indrukken?
pi_205499
quote:
op 10-21-1999 om 11:47 PM schreef voyeur het volgende:
Mijn complimenten aan Homer
Hij opende gelijk (zelfs iets eerder vlgs de teller) dit avond reactie topic voor de donderdag uitzending. Uitstekend initatief! Nog beter is dat hij het binnen 5 minuten zelf weer doodverklaarde omdat ik toevallig het zelfde gedaan had.
Homer Hulde ! Echt een doedgemo(e)dereerd fokmember

(oh ja, volgende keer mag jij; je hebt absoluut recht op een eigen topic)

Wat een onzin! Je 'eigen' topic. Topics open je als je iets bij te dragen hebt of als een andere topic overloopt en te vol wordt. Het aantal topics dat je zelf opent boeit niet.

En wat mij betreft halen ze ook gewoon het aantal postings achter je naam weg, het lijkt verdorie wel een statussymbool!!

pi_205500
quote:
op 10-21-1999 om 11:57 PM schreef Schanulleke het volgende:
Heeft iemand een beetje kunnen verstaan waar die commotie in de tuin net precies over ging? 'De stem' kondigde het aan, maar ik verstond er weinig tot niets van.

De vrienden van Bart stond buiten de omheining en zongen een legerliedje of zoiets voor hem en moedigden hem aan. Was best wel lieferig.

pi_205501
Wat een verschrikkelijk mens die Bianca.Huilend in de armen van Ruud "wat is dit een onmenselijk programma".Volledig overstuur, die vrouw is echt hysterisch. Wat een trut. En ze heeft zo'n mensenkennis.Ja dat blijkt wel uit opmerkingen zoals tegen Sabien "tis de toon die de muziek maakt" nou dat gaat erg diep hoor.

"Wat is dit een onmenselijk programma"!.

pi_205502
quote:
op 10-21-1999 om 11:53 PM schreef Hunter het volgende:
Verder: dat internet-item sloeg werkelijk helemaal nergens op! Die mensen kregen vast betaald voor wat ze zeiden!

Allemaal van die verhalen van 'We volgen het internet want dan weet je direct wat er gebeurt'. En dat met de officiele BB-site op de achtergrond.
Wij weten wel beter waar het echte nieuws te vinden is.

p.s. Dufne reageerde niet echt op het bericht dat er iemand in de tuin was. V heeft hier op tv toch nog nix over gezegd of heb ik dat gemist?

Maar dat is logisch...

pi_205503
Ik wil de reactie van Sabine op de 85% die haar hebben weggestemd wel eens zien...

'Da kannie! Da willik nu wete wie op mij heef gestemd!!!!!!!!!'

vrijdag 22 oktober 1999 @ 00:14:00 #25
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_205504
Dag allemaal,
Na de (overigens weergaloze) late uitzending van 21/10 zit ik met een aantal prangende vragen die ik per abuis apart gepost had (sorry) Wie helpt me uit de brand
1. Hoe heeft Sabine haar al haar kleding in die twee kleine koffertjes gekregen?
2. Waarom omarmde schijnheilige Bart Mona? Hij mocht haar toch niet?
3. Waarom huilde Bianca? Ze had Sabine toch zelf weggestemd!
4. Wat zei Bianca tijdens de groepshuilsessie?
5. Wat zei Mona over Bart?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')