quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Heathen het volgende:
[..]
Als je ik je had gekend en in een bepaalde manier ook had gewaardeerd had ik hem ook niet gemaakt. Wat je terugtikt vind ik niet echt erg. Alleen haalt het jou als persoon hier naar beneden toe qua respect ten opzichte van anderen. En dat wil ik je duidelijk maken, je hebt er alleen jezelf dus mee. Als je nou er een goede pwnd actie van had gemaakt had ik het ook nog kunnen waarderen.
Jezus Pavement!quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
heilige nacht kachels van me !
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......
LOL!!!!quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
heilige nacht kachels van me !
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
Zal eens oefenen maar volgens mij wil dat niet met die tandpastatubes van mij - zou me niet verbazen als erop staat:quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nee kunststof.
Wat ik doe is ik rol dat ding met 2 handen op. Dan zie je vanzelf wel de tandpasta bijna uit die tube komen. Dan pak je snel je tandenborstel er bij. Vervolgens knijp je met 1 hand dat laatste beetje er zo uit op die borstel![]()
Deel 3 is er nogsteeds niet hé?quote:Op zondag 11 november 2007 02:05 schreef Heathen het volgende:
[..]
LOL. Ik wacht btw ook nog steeds op Baajguardian zijn filmpje btw./
OK eensch!!quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, schat.
Maar ik zeg dan ook geen kankerteringkutwijf.
Niet tegen jou en niet tegen de grootste draak die er rondloopt.
Het gaat volgens jou nu ook om de context.
De TT was De Gouden Kanker.
Waarom gaan we dan ineens allemaal huilen dat er mensen zijn die kanker hebben?
Het heet De Gouden Kooi.
Er zitten ook mensen in een kooi, daar doen we toch ook niet moeilijk over?
Zo maf dat ik het verschil kan zien.quote:Op zondag 11 november 2007 02:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Daaag, wie haalt hier zichzelf nu naar beneden......hoe maf ben jij eigenlijk
![]()
Je hebt anders ook nog zo'n tube roller. Maar dat is pas een gekutquote:Op zondag 11 november 2007 02:06 schreef ppi het volgende:
Zal eens oefenen maar volgens mij wil dat niet met die tandpastatubes van mij - zou me niet verbazen als erop staat:
"Rol de tube met twee handen op."
quote:
Absoluut.quote:Op zondag 11 november 2007 02:10 schreef Heathen het volgende:
Volgens mij is dit een van de betere topics van de afgelopen weken.
Had ik al gezegd dat ik...quote:Op zondag 11 november 2007 02:10 schreef Heathen het volgende:
Volgens mij is dit een van de betere topics van de afgelopen weken.
Ik kreeg laatst de complimenten van mijn tandarts - voor mijn gebit dan hè..quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......
Okee.quote:Op zondag 11 november 2007 02:11 schreef Heathen het volgende:
Hierbij sluit ik het topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |