Nee kunststof.quote:Op zondag 11 november 2007 01:55 schreef ppi het volgende:
![]()
Heb jij nog alu tandpastatubes dan ?
ik heb van die onoprolbare kunststof tubes.
En die kun je niet met 1 hand oprollen, en je er echt twee voor nodig..
Ah, dus je bent het met mij eens dat iemand KANKER moet kunnen zeggen als hij/zij dat als normaal uiten ziet?quote:Op zondag 11 november 2007 01:57 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ben ik weer schweinhund,Ik vind het prettig als iedereen zich op een normale manier kan uiten, zonder dat daar een oordeel over geveld wordt. Kan je hoog of laag springen, ook ik heb mijn principes.
![]()
Sommige woorden brengen gewoon emoties in mensen naar boven. Diefstal, geloof, verkrachting, kanker, etc. Je kunt er goeie grappen over maken bij de één, bij de ander krijg je het terug op je brood.quote:Op zondag 11 november 2007 01:53 schreef Heathen het volgende:
[..]
Waarom zou je je aangesproken moeten voelen? Ik val de ziekte aan, niet de personen die er onder lijden, die maak ik niet belachelijk. Als ik zelf de ziekte zou hebben zou ik ze net zo hard gaan maken en mensen in mijn omgeving hebben ook kanker (gehad). Zo zit mijn persoonlijkheid nu eenmaal in elkaar. En daarbij bekt het woord ook nog een lekker alleen wil ik het niet te pas en te onpas gebruiken. Je zal me heus niet iedere vijf minuten dat woord zien gebruiken.
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik zit al de hele avond aan de cola.
En als jij dit stoer doen vind moet je me eensch zien gaan op mijn brommertje.
Hendig sjieke shizzle.
Daar zal je ze niet mee straffenquote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef ppi het volgende:
[..]
Voer die rookworstzooi maar an die katten van je![]()
Sjezus, pave... wat ben jij aan het doen: comazuipen? Moed indrinken voor morgen?quote:
Ligt aan de context, heb de orginele tt niet gezien... als jij mij een kankerteringkutwijf zou vinden, mankeer jij meer dan ik..quote:Op zondag 11 november 2007 01:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ah, dus je bent het met mij eens dat iemand KANKER moet kunnen zeggen als hij/zij dat als normaal uiten ziet?
En dat jij daar dan niet meteen een oordeel over moet vellen?
quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)![]()
Ik ook niet, wel met 'godverdomme', en dat is juist heel erg ironisch voor een atheïst.quote:Op zondag 11 november 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik scheld serieus nooit met kanker![]()
Nee BaajGuardianquote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben jij dan Maikuul (of hoe heet ie)![]()
Sinds ik mijn tvp heb opgeleukt ben ik ook heel vrolijkquote:Op zondag 11 november 2007 01:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik ongeveer de enige die al een half uur lang een glimlach op zijn gezicht heeft?![]()
Ja, schat.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ligt aan de context, heb de orginele tt niet gezien... als jij mij een kankerteringkutwijf zou vinden, mankeer jij meer dan ik..
Dat geloof ik niet ... Whahahaha... die is ... ..(geeen woorden voor) Is het derde filmje eralquote:
Dank je schatquote:Op zondag 11 november 2007 01:56 schreef Ian_Nick het volgende:
Het spijt me Veulerst.
Ik zal niet meer Tering als TT doen.
Same here.quote:Op zondag 11 november 2007 02:00 schreef Heathen het volgende:
[..]
Ik ook niet, wel met 'godverdomme', en dat is juist heel erg ironisch voor een atheïst.
Dat zijn de actuele problemen die hier spelenquote:Op zondag 11 november 2007 01:52 schreef Pavement het volgende:
[..]
en ppi blijft maar door gaan over zn tandeborstel![]()
Nein.quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef Veulen het volgende:
[..]
Dank je schat![]()
Moet ik bang zijn voor wat er voor in de plaats komt?
Waarom mik je die tanden niet gewoon in een glas met water......quote:Op zondag 11 november 2007 02:02 schreef ppi het volgende:
[..]
Dat zijn de actuele problemen die hier spelen![]()
Als je ik je had gekend en in een bepaalde manier ook had gewaardeerd had ik hem ook niet gemaakt. Wat je terugtikt vind ik niet echt erg. Alleen haalt het jou als persoon hier naar beneden toe qua respect ten opzichte van anderen. En dat wil ik je duidelijk maken, je hebt er alleen jezelf dus mee. Als je nou er een goede pwnd actie van had gemaakt had ik het ook nog kunnen waarderen.quote:Op zondag 11 november 2007 01:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik reken het je ook niet echt aan, stap er wel overheen, maar ik tik him wel eventjes terug. Daar moet je dan ook maar tegen kunnen vind ik.
Tis vooral dat beetje water wat zich meestal in die beker op de bodem verzameld.quote:
Getver, dude.quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef ppi het volgende:
[..]
Tis vooral dat beetje water wat zich meestal in die beker op de bodem verzameld.
Dat wil ik niet in mijn mond hebben.
![]()
quote:Op zondag 11 november 2007 02:04 schreef Pavement het volgende:
heilige nacht kachels van me !
een slaap plaatje
[ afbeelding ]
LOL. Ik wacht btw ook nog steeds op Baajguardian zijn filmpje btw./quote:Op zondag 11 november 2007 02:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nein.
De TT is ook alleen maar tering om mijn nieuwe smiley van NZ te vieren.
Kan ik er wat aan doen dat de anti-kanker brigade ook meteen binnen komt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |