abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55300827
Ze maakte wel een leuk grapje. Ik zou d'r doen.
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:57:53 #277
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55300883
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende:
Ze maakte wel een leuk grapje. Ik zou d'r doen.
Dat over die inburgeringscursus. Ja, dat was wel geinig. Ze doet het niet slecht, maar het blijft natuurlijk een meisje met tietjes
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55300891
Echt wat een ontzettend onintelligent wijf!
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:58:55 #279
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_55300920
Ze is moslim
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_55300935
Je kunt je er ook niet druk over maken, doos. Of heeft die kunstenares gezegd dat ze die kunst maakte om moslims te bashen?
  zaterdag 15 december 2007 @ 21:59:33 #281
49096 cosmick
Les Yeux Orange
pi_55300938
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Echt wat een ontzettend onintelligent wijf!
Had ik niet verwacht eigenlijk.
pi_55300964
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Je kunt je er ook niet druk over maken, doos. Of heeft die kunstenares gezegd dat ze die kunst maakte om moslims te bashen?
Wel een lekkere doos overigens.
pi_55300990
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:55 schreef veldmuis het volgende: Ik zou d'r doen.
Dan moet je eerst zorgen dat je uitgehuwelijkt wordt
pi_55301024
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 21:58 schreef liefie_ het volgende:
Echt wat een ontzettend onintelligent wijf!
Ik weet niet of jij veel intelligenter overkomt als jij daar zou zitten.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_55301050
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:00 schreef _superboer_ het volgende:

[..]

Dan moet je eerst zorgen dat je uitgehuwelijkt wordt
En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftal .
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:03:18 #286
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55301057
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:02 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Ik weet niet of jij veel intelligenter overkomt als jij daar zou zitten.
liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55301092
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftal .
Dat zie ik dan weer wel.
Vooralsnog kleurt ze best leuk bij m'n keuken.
pi_55301107
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

En sterk zaad hebben voor dat te produceren elftal .
en tenslotte nog een breezer voor elke keer binnendringen
pi_55301116
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:

[..]

liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?
Nee, ik post niet zo vaak in slowchat topics.


Give her a break, ze is pas 21 ofzo. Ik weet niet of Raoul Heertje en Jan Jaap van der Wal ook zo goedgebekt waren toen ze even oud waren als zij nu is.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:06:07 #290
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_55301124
rsinimini, de kleine computermuis, hihihi
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_55301169
Een foto van een neger en dan 'Bokito vindt scheermesje' .
pi_55301176
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:
Vooralsnog kleurt ze best leuk bij m'n keuken.
Zo'n beetje de grappigste opmerking van vanavond
Zegt weer genoeg over de uitzending
pi_55301205
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:04 schreef veldmuis het volgende:

[..]

Dat zie ik dan weer wel.
Vooralsnog kleurt ze best leuk bij m'n keuken.
.
pi_55301214
Geslaagde uitzending, een 8.

Dom gelul van die Maryam en die andere gast deed ook redelijk relaxed mee .
pi_55301224
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:03 schreef Aoristus het volgende:

[..]

liefie_ heeft overal een mening over hoor, heb je nog nooit een post of reaktie van haar gelezen?
En een onwijs goede reactie/mening
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55301241
quote:
Op zaterdag 15 december 2007 22:05 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Nee, ik post niet zo vaak in slowchat topics.


Give her a break, ze is pas 21 ofzo. Ik weet niet of Raoul Heertje en Jan Jaap van der Wal ook zo goedgebekt waren toen ze even oud waren als zij nu is.
Ik ben even oud (nou oke een maand ouder) een een stuk slimmer
Zo ongeveer iedereen is slimmer
Women might be able to fake orgasms.
But men can fake whole relationships
pi_55301275
Was een leuke afsluiter met de RSIenieminie, Bokito en verder ook wel.
Alleen viel die Miryam enorm tegen, kwam niet uit haar woorden. En als ze uit d'r worden kwam was het het wachten ook niet waard.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
pi_55301371
'Ik heb wel een soortement-van-mening, hoor'
  zaterdag 15 december 2007 @ 22:22:09 #299
193759 BartUlft
Working on a dream
pi_55301551
DWHN begint naar mijn mening steeds meer af te takelen, er is niks meer aan.
Vroegahhhh lag ik nog helemaal dubbel iedere aflevering, nu soms om 2 of 3 grappen (de RSI-ieniniminie was wel grappig ).
Vind het ook niet erg dat dit o zo lange seizoen (maar liefst zes afleveringen, ze zullen wel weer moe zijn) weer is afgelopen.

btw ook stom dat je dwhn niet kunt kijken via uitzending gemist :S

tvp
pi_55301567
'Euhhh, uuuuuuuuuurrr, durrrrrrrrrrr, ja euhhhh ennnnnneuhhhhh'

Irritant. Leer praten.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')