Da's op de afsluitdijk.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:59 schreef -Marjo- het volgende:
Mijn opa op de brommer:
[ afbeelding ]
Ik vind het zo'n gave foto![]()
Google maar eens op afbeeldingen van afsluitdijk monument.quote:Op woensdag 5 december 2007 23:15 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Echt waar? Ik dacht dat het Velsen was bij de sluizen/ hoogovens...
Je hebt gelijk!quote:Op woensdag 5 december 2007 23:32 schreef buitenbeentje het volgende:
[..]
Google maar eens op afbeeldingen van afsluitdijk monument.
[ afbeelding ]
Of ze moeten nog ergens zo'n gebouw neer hebben gezet.![]()
Je hoeft in principe geen scanner te hebben om die foto's digitaal te krijgen, ook met een digitale camera en 2 spotjes kun je je jeugdherinneringen etaleren (met photoshop elements kun je het bestand nog nabewerken)quote:Op zondag 13 januari 2008 13:11 schreef Cle0 het volgende:
Wat een prachtige foto's!
Ik heb geen scanner maar geloof dat er nog een oude zwart wit foto op mijn PC dwaalt. Ga hem even zoeken.
Hier is ie dan, de boerderij waar mijn opa is opgegroeid. Op de foto staat de vader van mijn opa, het kind is waarschijnlijk zijn oudste dochter en wie de rest is weet ik niet. Toen het jonge meisje op deze foto zestien was verloor ze haar ouders en moest ze de boerderij samen met haar drie stiefbroertjes runnen.
[ afbeelding ]
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |