Mooiiiiiquote:Op zaterdag 10 november 2007 22:39 schreef Desii het volgende:
[..]
allebei, maar Huub koos de knapste met dat steile haar.. Natalie
misschien hebben ze geen kleren bij die sletterig genoeg zijn ?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef Scandalous het volgende:
Wat een armoede dat ze dan kleding moeten lenen van Amanda, voor dat optreden![]()
Agree!quote:
Ik dacht dat Jaap zei dat hij Cora zo miste, dan is het toch juist leuk om haar morgen even te zien. Ik snap geen snars van die relatie.quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:49 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio baalt. Cora komt morgenochtend, maar hij heeft er helemaal geen zin in. Alles wat gezegd moet worden staat toch al in brieven "Ik heb haar niets te vertellen"
Huub : "Maak je je zorgen ?"
Japio : "Ja. Ze moet kiezen, wachten of niet. Zij wil maar blijven langskomen en dat wil ik niet"
In z'n toelichting is Japio duidelijk. Volgens hem is DGK en Cora water en vuur. Daarom wil hij niet dat ze nog naar Eemnes komt. En -in tegenstelling tot vroeger- wil Cora juist wel graag komen (om Japio te zien)quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:51 schreef beequeen het volgende:
Huub in gesprek met Jaap. Jaap is wer helemaal in zichzelf gekeerd en geeft onduidelijke antwoorden.
Ik denk dat Jaap weer bezig is met snode plannen tegen de FEBO.
Cora heeft geen streams. Serieus! Onbegrijpelijk!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef beequeen het volgende:
Jaap: CORA is geen TV materiaal.....CORA luister je mee?![]()
Dat weet ik niet, maar Nena vind ik ook een snoepiequote:Op zaterdag 10 november 2007 22:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Agree!
Is die ander dan het zusje van de ex-vriend van Nena ? En dus weer een via via bekende van Aman..
Wordt weer een latertje vanacht!quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef Py het volgende:
[..]
damn![]()
Ze gaat alweer.![]()
Maar ze blijft slapen![]()
Zullen we het er op houden dat CORA en Jaap nog steeds een fake act is?quote:Op zaterdag 10 november 2007 22:54 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
In z'n toelichting is Japio duidelijk. Volgens hem is DGK en Cora water en vuur. Daarom wil hij niet dat ze nog naar Eemnes komt. En -in tegenstelling tot vroeger- wil Cora juist wel graag komen (om Japio te zien)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |