quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:38 schreef Py het volgende:
[..]
Hij klonk nogal opgefokt, vond je niet.
'Ze doen maar. Ik wijk geen cm. Ze kunnen het krijgen. ...'
Huub is zijn kwakkie niet kwijt![]()
Zou het dan toch?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
Jaap is blij.
H: En na vanavond met D en N in de Finale.
J: Is dat zo???
Ik vond het eigenlijk meer klinken alsof B en A en H en L, zouden moeten vertrekken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:42 schreef beequeen het volgende:
Lekker snel DB.![]()
[..]
Zou het dan toch?![]()
Maar eigenlijk moet ik er ook niet aan denken dat die 2 blijven zitten. What to do, what to do?
Een uur? Iig sinds Lieke het geflikflooi onderbrak om te gaan miepen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:40 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent nu al een uur geobsedeerd door het kwakkie van Huub. Get a grip![]()
Dat zou de giller van de eeuw zijn, geweldige streams zal dat opleveren.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het eigenlijk meer klinken alsof B en A en H en L, zouden moeten vertrekken.
Ik kan het me ook niet voorstellen, net zoals ik het me vorige week niet kon voorstellen dat ze Brian lieten gaan na de douche scene, maar ja het hokje doet toch wat ze zelf willen en ze zullen vanavond dus wel gaan.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Huub en Brian vanavond gezellig samen gaan optreden
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zatenquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Owkee duidelijk...Huub is dus geflipt gisteren.
DAt hoorde je goed!quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zaten
Nee dat kan ik me ook niet voorstellen, maar ik kan me wel meer niet voorstellen want daar allemaal gebeurt, dus dat gaat natuurlijk gewoon door na de knokpartij van gisteravond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef happyme28 het volgende:
Kan me toch niet voorstellen dat Huub en Brian vanavond gezellig samen gaan optreden
en, brian de wifebeater heeft weer eens met zijn losse handjes aan een vrouw gezeten.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Huub is geflipt nadat Brian iets bij Lieke flikte wat hij al eerder had gedaan, maar nu voor t eerst zag Huub dat.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Geinig ik hoorde er meer in dat hij voo Lieke was opgekomen omdat ze aan haar zaten
"Dan is wat gisteren er gisteren allemaal gebeurt is nog niks."quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
dat ook, maar ook dat tie geflipt is..... zei hij gisteravond zelf ook toe, dat het zwart voor zijn ogen werdquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Alleen Huub bedoel je? Tuurlijk. St. Brian stond met zijn handen in de lucht, dat doet ie meestal nadat hij iets gedaan heeft, goed voor het shot wat heel toevallig even op de fitness stond.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:47 schreef T-lex het volgende:
Ik vraag me echt af of jij gisteravond streams hebt gekeken, wat een onzin allemaal.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef T-lex het volgende:
[..]
"Dan is wat gisteren er gisteren allemaal gebeurt is nog niks."
En we weten toch allemaal hoe Huub is...als je naar Lieke kijkt dan staat tie al met grote stuiters te knijpen en kopstootjes te geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |