quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:29 schreef zoalshetis het volgende:
doe er maar wat teatree olie op. dat schijnt zelfs kanker te genezen.
Ook een goed ideequote:Op zaterdag 10 november 2007 15:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik zou de huisartsenpost even bellen, en vragen of zij het verstandig vinden dat je langskomt (denk het wel namelijk, dit klinkt niet goed...)
De eeuwige optimistquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef lisa.stranger het volgende:
Me oven is gelukkig wel lekker schoon geworden.
En je handen ook!quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef lisa.stranger het volgende:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:48 schreef lisa.stranger het volgende:
Ik leef met je mee hoor, ik probeer alleen maar een pluspunt te zien.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef lisa.stranger het volgende:
Ow ow wat hebben we weer een lol, maar ik zit hier met me pijnlijke handen helaas.
Bel nou voor de zekerheid even de huisarts ook al heb je er al een nacht mee geslapen en een dag rondgelopen, vertel gewoon wat er gebeurd is en ook dat het natriumhydroxide was.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef lisa.stranger het volgende:
Ow ow wat hebben we weer een lol, maar ik zit hier met me pijnlijke handen helaas.
leer lezen stinkkut.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:58 schreef lisa.stranger het volgende:
Er is vast wel een huisartsenpost in de buurt of een huisarts met weekenddienst. Dit lijkt mij namelijk wel een tochtje naar de huisart waardquote:Op zaterdag 10 november 2007 15:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Met open huid zou ik toch een beetje uitkijken met van alles erop smeren...
Beste even mee langs de dokter, maar dat is natuurlijk lastig op zaterdag.
In ieder geval goed schoon houden zou ik denken.
Dat moet je niet zeggenquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:17 schreef lisa.stranger het volgende:
Ik ben echt een stommerd.
Vind je?quote:Op zondag 11 november 2007 16:34 schreef patty het volgende:
[..]
Dat moet je niet zeggenJe bent een super stommerd
![]()
Nee, je bent een goede doorsnee van de gemiddelde amerikaan.quote:
Op veel schoonmaakmiddelen staat dat je handschoenen aan moet doen, maar bij de meeste is dat echt niet nodig hoor. Dus de betrouwbaarheid van die informatie is af en toe aardig laag.quote:Op zondag 11 november 2007 18:24 schreef Netsplitter het volgende:
Die dingen staan er niet voor niks op.![]()
zoutzuur verkopen ze wel bij de drogist hoorquote:Op maandag 12 november 2007 22:42 schreef Iblis het volgende:
Als er zoiets [ afbeelding ] opstond ben je wel gewaarschuwd… en het is inderdaad vaak ‘overdreven‘, ze zullen geen zoutzuur bij de drogist verkopen, maar anderzijds zijn handschoenen een kleine moeite. Ik heb zelf wel als ik met Muscle of zulke ovenreinigers werk dat ik ze enorm scherp vind ruiken en aan m'n ogen merk dat het geen fijn spul is.
Hoe dan ook hoop ik dat het snel beter gaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |