quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef qless het volgende:
Vandaag mijn site ook maar weer verbouwd:
http://www.hierzo.net
zitten zeer fraaie platen bij man!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 18:32 schreef qless het volgende:
Vandaag mijn site ook maar weer verbouwd:
http://www.hierzo.net
Hey Simon, ik ben het ook een beetje eens met een van mijn voorgangers, bij de vorige lay-outs sprongen de foto's er meer uit. Bij deze heb ik dat helaas minder. Foto's blijven, as usual, very nice.quote:Op zondag 5 oktober 2008 13:41 schreef ChatChewbacca het volgende:
Ja, zit ik ook aan te denken, punt is met 't vorige was dat 't erg op 't effect leunde, en dat ik graag de foto wat anders wil presenteren. Het grijze fotovlak kan ik wel wat donkerder maken.
De uitlijning van het menu daar ga ik wat aan doen jaquote:Op dinsdag 21 oktober 2008 16:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Omdat je zo aandringt
Je menu is niet mooi uitgelijnd. Rechts heb je veel meer ruimte over dan links
Beetje een harde rand onder de vlinder foto (header)
Wel een mooie achtergrond dat groen gradient
Leuke textures aan de zijkant
De buttons in de body (top wallpapers en top partners) vind ik best aan de grote kant.
En de wallpapers zijn juist weer aan de kleine kant voor wallpapers.....
Heb hem nog maar eens aangepast, nieuw menu en nu ook met goed werkende back/forward buttons (ondanks ajax) en flash panoramas toegevoegdquote:Op dinsdag 14 oktober 2008 20:48 schreef mrSPLIFFY het volgende:
[..]
zitten zeer fraaie platen bij man!
wauw~!
( enig puntje van kritiek is dat de back knop in mn browser het niet doet en ik dus op back to index moet klikken als ik op je sectie wallpapers zit... ik gebruik firefox... ach is kleinigheid)
Hij is er idd overzichtelijker op gewordenquote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef An24 het volgende:
Ik vind het er netjes uit zien DeBeul, alleen een beetje druk, maar das een kwestie van smaak.
Die van mij heeft ook een bezemronde gehad. Nu is het allemaal wat overzichtelijker en makkelijker te vinden, zeker nu er ook opdrachtjes binnen komen!
www.ansphotography.nl
Zit wel wat in ja, bedankt voor de tip!quote:Op zondag 16 november 2008 18:16 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is er idd overzichtelijker op gewordenIk zou alleen nog een keer naar je commerco-teksten kijken. Je maakt afwisselend gebruik van de 3e persoon (An's Photography) en de 1e persoon (ik) en het komt me nogal inconsequent over. Niet iets wat je bij commerco-teksten zou willen denk ik
Mooi geworden hoorquote:Op zondag 16 november 2008 15:49 schreef An24 het volgende:
Ik vind het er netjes uit zien DeBeul, alleen een beetje druk, maar das een kwestie van smaak.
Die van mij heeft ook een bezemronde gehad. Nu is het allemaal wat overzichtelijker en makkelijker te vinden, zeker nu er ook opdrachtjes binnen komen!
www.ansphotography.nl
Dank je wel!quote:Op zondag 16 november 2008 18:23 schreef Vliegvrager het volgende:
[..]
Mooi geworden hoorStrak en overzichtelijk idd
Klein puntje. Bij de katten lukt het aanklikken van het pijltje bij de eerste twee foto's niet. Als ik er naast klik wel.
En verder ben ik zeer vereerd dat bovenaan sta in de links naar andere fotografen.![]()
Dank je!quote:Op maandag 17 november 2008 08:10 schreef Gaoxing het volgende:
Erg mooie site An. En prachtige foto's, uiteraard
Erg klein detail: Bij "de fotograaf" staat: "Als je na het bekijken van mijn site interesse hebt in mijn foto’s of zelf gefotografeerd wilt worden (bijvoorbeeld portretten, bruiloft en/of (bedrijfsfeesten),....". Dat haakje voor 'bedrijfsfeesten' klopt dus niet (of misschien wilde je er "(bedrijfs-) feesten" van maken?).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |