Omdat het sowieso niet te vreten is, maar omdat het maar 1x per jaar is en iedereen doet het is het natuurlijk zo dat je als lemming moet volgen, zo de afgrond in.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself! http://www.last.fm/user/OFfSprngr . .
Je moet trouwens toch echt een keer je icon spiegelen en kijken of iemand het opmerkt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself! http://www.last.fm/user/OFfSprngr . .
Het zal wel met traditie te maken hebben. Konijn heb ik nog nooit gegeten en kalkoen vind ik niet eens lekker. Geef mij maar liever kip in wijn kruiden en knoflook.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende: Je bent nu officieel een crimineel
Ik denk ook omdat kerst een speciale dag is en mensen oorspronkelijk niet zoveel te besteden hadden als nu. Een duur stuk vlees zat er niet elk moment van het jaar in. Eet zelf bijna altijd kalkoen met kerst, maar tegenwoordig ook wel eens haas of hert, en het is allemaal lekker.
Op zaterdag 10 november 2007 07:40 schreef tong80 het volgende: Alsof ik dat kan. Heb hem ook niet zelf ontworpen is ooit in 2001 een topic voor geweest. En deze van de user Vork heb ik gekozen.
Ontopic: Wij eten nooit kalkoen, konijn, gans, hert, struisvogel, of wat voor "kerstvoer" dan ook. Hier is het gewoon "normaal" eten, maar dan wel met wat extra hapjes
Wij hebben het nooit met kerst gegeten, sterker nog. Als ik er goed over nadenk hebben we sowieso thuis nog nooit konijn gegeten. Bij mijn oma's thuis, daarintegen, werd het hele jaar door konijn gegeten. Maar dan wel het meeste in de koude wintermaanden. Stoofpotjes enzo, van zelfgeslachte konijntjes.
Robert Smith should really cover Coldplays 'Clocks' And when he'd sing 'Am I part of the cure, or part of the disease?' We'd all be like: "I know this one!"