En loop daarna even door naar de slijter.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je die pleister eraf haalt, mag je me fijn helpen.![]()
Waarmee liefste Taatje?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Als je die pleister eraf haalt, mag je me fijn helpen.![]()
Vind je me nuchter niet leuk?quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En loop daarna even door naar de slijter.![]()
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:18 schreef Talitha het volgende:
Okeeeh! Dan ben ik ff een paar uurtjes afwezig.![]()
Skattie!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:48 schreef beroepslurker het volgende:
Zal ik even naar de slijter gaan voor ons allen? Heb een stevige borrel nodig om alle frustratie weg te spoelen van vandaag in DGKneusenkooi......noem me jullie poison en ik haal het
Lobje, chocomel? Mag er wel een flinke scheut Grand Marnier doorheen? Is lekker hoor! Wilde nog wat vragen , als je een liedje zoekt op You Tube, kun je dat dan gewoon alfabetisch opzoeken?quote:
Heb je dorst? Mijn advies: loop naar de pomp.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:23 schreef Gert het volgende:
[..]
En loop daarna even door naar de slijter.![]()
Hij gromt naar me.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.
Bij www.youtube.com, verschijnt een zoek (search)balk, daar voer je de titel of artiest of beide in, dan verschijnen er clipjes in beeld en hoppa...aanklikken en goaaaaaaaaan!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Lobje, chocomel? Mag er wel een flinke scheut Grand Marnier doorheen? Is lekker hoor! Wilde nog wat vragen , als je een liedje zoekt op You Tube, kun je dat dan gewoon alfabetisch opzoeken?
Geen idee.quote:
O, gaat het likken al beginnen? Komt het zuigen zeker straksquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ooooooooooeeeeeeeeeeehh....baby....
![]()
![]()
![]()
Misschien moet je een carrièrre overwegen als dominatrix, volgens mij heb je het in de vingers en vind je het leuk.quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je tong te droog is mag je wel een slokje nemen uit de waterbak van de hond hoor.
Dumkopf !quote:Op zaterdag 10 november 2007 20:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Heb je dorst? Mijn advies: loop naar de pomp.![]()
Bedankt schat! Heb ik gedaan en lukt, maar hoe krijg ik dat dan eventueel hier?quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Bij www.youtube.com, verschijnt een zoek (search)balk, daar voer je de titel of artiest of beide in, dan verschijnen er clipjes in beeld en hoppa...aanklikken en goaaaaaaaaan!!![]()
Eerst nog een wasje in de machine, de vaat en als ik dan nog zin heb kom je maar 'ns terugquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
O, gaat het likken al beginnen? Komt het zuigen zeker straks![]()
Met je rechtermuisknop de titel aanklikken, druk dan in de list die op duikt op snelkoppeling maken, kom hier terug... ga in reactieveld staan, druk op linkermuisknop toets plakken en dan net als ieder ander bericht wat je verstren wilt, op invoeren drukken.quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:08 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Bedankt schat! Heb ik gedaan en lukt, maar hoe krijg ik dat dan eventueel hier?
Wat ben jij toch altijd lekker complimenteusquote:Op zaterdag 10 november 2007 21:04 schreef Gert het volgende:
Misschien moet je een carrièrre overwegen als dominatrix, volgens mij heb je het in de vingers en vind je het leuk.![]()
Je bent een schat! Ik ga een paar leuke plaatjes zoeken en jullie zullen nog van me hóren, fasten your seatbelts, we are goïng for a wild ride!!!quote:Op zaterdag 10 november 2007 21:11 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Met je rechtermuisknop de titel aanklikken, druk dan in de list die op duikt op snelkoppeling maken, kom hier terug... ga in reactieveld staan, druk op linkermuisknop toets plakken en dan net als ieder ander bericht wat je verstren wilt, op invoeren drukken.
Ik sluit mijn dolby-surround meteen voor je aan... Let's go![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |