wat ik lelijk vind is de woord combinatie kapot lelijk, kapot erg etc. zoals door natasjaquote:Op zaterdag 10 november 2007 14:47 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Zo erger ik mij de laatste tijd aan het gebruik van het woord irritant.
Iemand kan zch ergeren aan iets wat irritant is.
Maar nu lees je vaak: "Ik irriteer me aan .."".....en dat ergert mij![]()
Dat is kapot irritant.quote:Op zaterdag 10 november 2007 14:58 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
wat ik lelijk vind is de woord combinatie kapot lelijk, kapot erg etc. zoals door natasjawerd gebruikt...
![]()
in hoge mate geschikt om ergernis op te wekkenquote:
quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:17 schreef Talitha het volgende:
Veulert!![]()
* Litha overlaad Veulen met aandacht en adoratie![]()
Da's wel heel erg sneu voor mij. Lig hier al een hele tijd op m'n knieen te kleumen.quote:Op zaterdag 10 november 2007 15:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
![]()
![]()
Werd totaal afgeleid door de telefoon![]()
quote:
Op je knieen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:05 schreef Talitha het volgende:
Da's wel heel erg sneu voor mij. Lig hier al een hele tijd op m'n knieen te kleumen.![]()
Mag ik alweer overeind komen?quote:Op zaterdag 10 november 2007 17:07 schreef Veulen het volgende:
[..]
Op je knieen?
Wat overdreven. ik vind een buiging wel genoeg hoor![]()
Nou vooruit dan maar weer.quote:
shit! ... you caught me m'kay.quote:Op zaterdag 10 november 2007 16:51 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee da's m'kay.![]()
(beroemd zinnetje uit Southpark)
Waarmee had ik dat moeten doen? M'n tong?quote:Op zaterdag 10 november 2007 19:42 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar weer.
Heb je wel even de vloer gedweild terwijl je daar beneden was?
Is dat te veel gevraagd danquote:Op zaterdag 10 november 2007 19:58 schreef Talitha het volgende:
Waarmee had ik dat moeten doen? M'n tong?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |