abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54516940
Kippebix, koeiebix ....

Geil agrarisch topic dit.
pi_54516943
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:21 schreef GabbertjeXXL het volgende:

[..]

Echt wel , te bedenken dat mijn moeder toen dertijd uit kwam met 60-70gulden in de week qua boodschappen Voor 4 man , en goed te eten.

En nu zijn er nog 3 over en mijn moeder eet zelf heel weinig dus zeg , 2 1/4man , en ze mot nu minstens 80euro in de week dokken , voor minder vreten nog wel.
mijn opa kocht ijsjes voor tien cent. Tijden veranderen.
pi_54516953
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

mijn opa kocht ijsjes voor tien cent. Tijden veranderen.
sneu figuur ben jij!
Jij wilt geen extra inkomen?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54516960
Vorigjaar deze tijd benzine 128 cent per liter. Nu 150 cent
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_54516974
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:29 schreef deepart het volgende:
Vorigjaar deze tijd benzine 128 cent per liter. Nu 150 cent
djezus ben je al dreug achter die flaporen van je?
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_54516982
Anderzijds word ik betaald in Tsjechische kronen en die worden iedere dag meer waard tov. de Euro.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_54516995
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:08 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Ehm, het huis dat ik nu heb is driemaal de prijs van mijn vorige huis en mijn salaris is inmiddels ook verdriedubbeld. Dat lijkt me dus geen goede vergelijkingsgrond.

Maarreh, kom je wel eens op de markt? Daar is je euro nog gewoon twee gulden twintig waard hoor. Daar koop ik al mijn groente, fruit e.d.
Ja tuurlijk , uitgaand van het gezeiks van de gemiddelde FOK! user hier dat men allemaal moet werken , heeft de persoon in kwestie een 9 - to - 5 baan , en ik geloof dat de gemiddelde markt rond 4-5 uur begint met opruimen. Dus daar ken je ook al niet terecht. En natuurlijk , het is allemaal vers , maar een vis ken je na 2-3 dagen weg flikkerren , vlees kan je dan wat langer bewaren.. maar.. met de markt red je het niet (meer).
Ecstatsy looooooove yeah!
pi_54517046
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:25 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

ja na drie dagen is die shit verrot!
Have fun with that shit
Bullshit. Dan koop je gewoon bij de verkeerde mensen. Sterker nog, als je weet wat je koopt is de kwaliteit vele malen beter op de markt dan bij de supermarkt. Maar goed, blijf gerust 1,99 voor 1 mango betalen als je er ook drie voor een euro kunt krijgen.
pi_54517110
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:26 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Lulkoek. Ik ben 27 jaar oud. En heb de mensen echt niet armer zien worden. Sterker nog, de welvaart is enorm gestegen. Vroeger ging je naar Spanje of Frankrijk. Nu kunnen zelfs de meeste studentjes wel een reisje
all-inclusive in Turkije betalen. En kijk nu eens rond in een electronicazaak. Massagestoelen, mega-BBQ's van een paar duizend euro, gezsichtverzorgingssets, megaluxe koffiemachines en weet ik al niet wat. Er is kennelijk een markt ontstaan voor dit soort produkten. En het is ook allemaal heel gewoon je te omringen met alerlei elektronische gadgets. En waar je vroeger vooral koekblikken zag, zie ik nu veel dikke bakken.
Dan adviseer ik je , koop een bril. Oh wacht , kan misschien wel niet want die kut ijzertjes kosten tegen woordig ok al gouw 250+ en als je geen Top-verzekering hebt ken je die zelf neer pleuren.
pi_54517115
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:28 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

sneu figuur ben jij!
Jij wilt geen extra inkomen?
Dat gejank over dat alles zo duur is. We hebben het nog nooit zo goed gehad in dit land.
  zondag 11 november 2007 @ 00:36:17 #136
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54517128
als je ergens tyfuskwaliteit groente en fruit koopt, dan is het wel in de super..

lang leve de groenteman!
pi_54517132
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:10 schreef GizartFRL het volgende:

[..]

Noem eens 3 dingen die goedkoper zijn geworden.
Kan ik je er 6 dingen tegenover zetten die duurder zijn geworden.

Tussen de oren? Nee! Op je bankrekening? Ja.

Niet minder te eten, maar wel minder te besteden.

Probeer voor de aardigheid eens in je eentje een gezin met 2 kinderen te onderhouden.
Huur.
Gas,water,elektro.
Rioolrechten.
Eten.
Kleding.
Telefoonkosten.
Vervoerskosten.
Verzekeringen.
Zorgkosten

Om te kunnen bestaan zit je al snel op 1000 euro vaste lasten per maand.
Laat staan als je auto kort word gereden of je wasmachine er mee ophoud.
Over het geheel genomen is uiteraard alles duurder geworden in de laatste 6 jaar, dat heet inflatie. Het is echter niet méér duurder geworden dan wanneer de gulden zou zijn gebleven. En in de supermarkt zijn veel dingen goedkoper geworden.

Iedere keer als er hiernaar onderzoek gedaan wordt, blijkt dat het tussen de oren zit. Ja, de horeca is flink duurder geworden en zo nog wat dingen.

En dat brandstof duurder is geworden heeft geen zak met de euro te maken maar met de situatie in de wereld. Dat de zorg duurder is geworden heeft geen zak met de euro te maken maar met de politiek. Telefoonkosten zijn bepaald niet duurder geworden. Telefonie wordt juist steeds goedkoper.

Etcetera.
pi_54517145
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:32 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Bullshit. Dan koop je gewoon bij de verkeerde mensen. Sterker nog, als je weet wat je koopt is de kwaliteit vele malen beter op de markt dan bij de supermarkt. Maar goed, blijf gerust 1,99 voor 1 mango betalen als je er ook drie voor een euro kunt krijgen.
Zeg luister eens even heel goed!
Ik pleur dit topic niet online om jouw gepis aan te horen capice?
Mooi
dat jij ranzig voedsel tot je wilt nemen is jouw zaak, waar het mij omgaat is dat heel nederland bijna ranzig voedsel tot zich moet t.o
die zichzelf verrijkende kutregering!
Die zich geen ene reet aantrekt van de bevolking!
Wat jij hier leuterd over het wel prima vinden!
Be my guest!
man wat kan mij dat nu schelen dat jij het lekker vind en geil om rond te komen van veeeeeeeeeeeeel
mega veel minder poen dan in de gulden tijd man geil derop zou ik zeggen!
ik doe dat niet en ik mis gvd een helft aan inkomen en met mij iedereen!
Dat men zo stom is om dit niet te zien en mij nog uit te maken voor pis
ja sorry
wat voor schorrie morrie komt er hier in dit topic dan?
gvd voor mijn part vreet jij verrotte vis man!
wtf!
Maar ontken verdomme niet dat alles duurder wordt!
Steeds weer duurder!
Want daarover wordt ik pissed off!
pi_54517147
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef GabbertjeXXL het volgende:

[..]

Dan adviseer ik je , koop een bril. Oh wacht , kan misschien wel niet want die kut ijzertjes kosten tegen woordig ok al gouw 250+ en als je geen Top-verzekering hebt ken je die zelf neer pleuren.
Wonen wij dan wel in hetzelfde land? Want ik heb het hier alleen maar beter/luxer zien worden.
pi_54517161
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:35 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Dat gejank over dat alles zo duur is. We hebben het nog nooit zo goed gehad in dit land.
12 jaar moet je nog niet naar bed?
pi_54517166
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mooi
dat jij ranzig voedsel tot je wilt nemen is jouw zaak, waar het mij omgaat is dat heel nederland bijna ranzig voedsel tot zich moet t.o
Be my guest!
man wat kan mij dat nu schelen dat jij het lekker vind en geil om rond te komen van veeeeeeeeeeeeel
ja sorry
wtf!
Steeds weer duurder!
Proost. Ik neem er denk ik ook maar eentje.
pi_54517172
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:37 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

12 jaar moet je nog niet naar bed?
27. Jaar
pi_54517183
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Wonen wij dan wel in hetzelfde land? Want ik heb het hier alleen maar beter/luxer zien worden.

pi_54517186
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Mooi
Be my guest!
ja sorry
wtf!
Steeds weer duurder!
Zoals ik eerder al zei, mijn salaris is verdriedubbeld sinds de komst van de euro.

Oh, en je bent volkomen gestoord.
pi_54517198
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:37 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Proost. Ik neem er denk ik ook maar eentje.
Wat wil jij nog nemen dat je wakker wordt?
pi_54517207
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:38 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Zoals ik eerder al zei, mijn salaris is verdriedubbeld sinds de komst van de euro.

Oh, en je bent volkomen gestoord.
Nou stel het was verzesdubbeld maar goed dat wil jij niet natuurlijk!
sukkel!
pi_54517244
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:39 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Nou stel het was verzesdubbeld maar goed dat wil jij niet natuurlijk!
sukkel!
Nou, eigenlijk is dat ook zo. Eerst was het ongeveer 1000 gulden, nu is het 2500 euro.
pi_54517248
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:36 schreef zwemmerseczeem het volgende:

[..]

Verbazing wekkend hoe groot Nederland kan zijn he? Hou jezelf niet voor de gek , Nederland is dan wel westers en rijk , maar dat is niet overal in Nederland zo hoor.

(Nee , ik woon niet in een achterbuurt oid. Nee , ik ben geen allochtoon oid.)
pi_54517260
quote:
Op zondag 11 november 2007 00:41 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Nou, eigenlijk is dat ook zo. Eerst was het ongeveer 1000 gulden, nu is het 2500 euro.
bene wijd?
  zondag 11 november 2007 @ 00:42:11 #150
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_54517273
idd al die eikels die te schijterig zijn om opslag aan baassie te vragen die klagen het hardst
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')