Divali ook wel Diwali of Deepavali valt elk jaar op een andere datum hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 19:42 schreef cultheld het volgende:
Een paar vrienden en een vriendin van mij vieren het dit weekend ook. Wel kut dat dat altijd in het weekend valt; anders was ik dit weekend in Rotterdam gaan stappen.
Jij ook een Shubh Divali Ravii !quote:
Jammer genoeg ligt mijn cam bij me vriendin maar als je deepavali, diwali hit op google kom je al een heel eind.quote:Op vrijdag 9 november 2007 19:49 schreef Floripas het volgende:
Heeft iemand die het gevierd heeft foto's?
Vorig jaar was het in ieder geval ook in het weekend en als ik me niet vergis in 2005 ook...quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:04 schreef Tollywood het volgende:
[..]
Divali ook wel Diwali of Deepavali valt elk jaar op een andere datum hoor![]()
een paar voorbeelden:
9 november 2007
28 oktober 2008
17 oktober 2009
5 november 2010
26 oktober 2011
13 november 2012
3 november 2013
23 oktober 2014
Inderdaad vorig jaar was het op een zaterdag maar het jaar ervoor was het op een dinsdag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 20:17 schreef cultheld het volgende:
[..]
Vorig jaar was het in ieder geval ook in het weekend en als ik me niet vergis in 2005 ook...
Komt me erg bekend voorquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:33 schreef Ravii het volgende:
Al die lichtjes!
bijna net zo gezellig als toen me vriendin hier was blijven slapen(toen had ik ook lichtjes
)
Nee, ik vier het niet met ze (ben zelf dan ook geen hindoestaan). Maar we gaan gewoon regelmatig in het weekend uit en dat is nu dus niet het geval omdat ze Divali hebben. Maar het is hooguit één weekend per jaar, dus waar hebben we het overquote:Op vrijdag 9 november 2007 20:29 schreef Tollywood het volgende:
[..]
Inderdaad vorig jaar was het op een zaterdag maar het jaar ervoor was het op een dinsdag.
Waar ga je uit dan met je vrienden/vriendinnen om het te vieren? want op diwali hoor je eigenlijk thuis te blijven en op Fok! te zitten ofzo![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |