Ik zie straks al een kloon komen; beroepsposterquote:
earning cash with trashquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik zie straks al een kloon komen; beroepsposter![]()
je hebt nog een heel leven voor je.. doe het nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
hehe, eindelijk Windows Vista draaien![]()
nu alles nog overzetten![]()
is dat wel legaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik hou XP er nog op voorlopigquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:20 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je hebt nog een heel leven voor je.. doe het niet[ afbeelding ]
RIP voor de nabestaandenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:17 schreef HiDiHo het volgende:
Ik wil eaukquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
sooooooooooooow, alles in een schaal in de oven gepleurd...![]()
nog een half uurtje bakken en dan....![]()
En welkom voor de nieuw geborenenquote:
Er is genoeg hoor!quote:
heerlijk lasagna met lamagehaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:25 schreef debuurvrouw het volgende:
sooooooooooooow, alles in een schaal in de oven gepleurd...![]()
nog een half uurtje bakken en dan....![]()
Vista draait hier nu heel goed!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou XP er nog op voorlopig![]()
Legaal![]()
extra magere rundergehakt!quote:Op vrijdag 9 november 2007 18:29 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
heerlijk lasagna met lamagehakt![]()
![]()
![]()
Alleen is Vista iets zwaarder, dus 8 streams en TV kijken is er niet bijquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Vista draait hier nu heel goed!Zou niet meer terug willen naar XP eigenlijk
![]()
Tabbladen ftw!![]()
je hebt het hopelijk rechtmatig illegaal verkregenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:24 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik hou XP er nog op voorlopig![]()
Legaal![]()
Hij zegt dat ie geactiveerd en dus legaal isquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:32 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
je hebt het hopelijk rechtmatig illegaal verkregen![]()
dat soort fratsen heb ik nog niet uitgehaald. Moet wel kunnen trouwens. Schijnen een spiffy gadget te hebben waarmee dat allemaal moet kunnenquote:Op vrijdag 9 november 2007 18:31 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen is Vista iets zwaarder, dus 8 streams en TV kijken is er niet bij![]()
4 + TV gaat net![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |