Ik had altijd 1GB fysiek + 1,5GB viruteelquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:00 schreef marc1982 het volgende:
je hebt niet iets met je geheugen gewijzigd voor her installatie?
768MB, zou genoeg moeten zijn voor een kale installatie lijkt me.quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:04 schreef GoldenBatt het volgende:
Geef je virtuele machine eens wat meer werkgeheugen. Hij wijst je namelijk op het feit dat je teweinig geheugen hebt.
Virtuele schijf: 20GB Windows XP is het enige wat daar op moet komen te staan, voor de rest leeg.quote:Kan ook zijn dat je virtuele hdd vol zit en hij zijn pagefile niet meer kan uitbreiden? Je echte schijf waar de vmware image opstaat is ook niet vol?
Inderdaad, kan het niet zo zijn dat je die images onder XP Pro hebt gemaakt en nu in XP home dat niet accepteert?quote:Op vrijdag 9 november 2007 15:15 schreef FredvZ het volgende:
Hmm, geheugen voor de vituele machine nu verhoogd naar 1,5GB. Probleem blijft echter.
Heb nu wel een image gevonden van een Windows XP Pro die het wel doet. Hiervoor heb ik alleen Home geprobeerd. Zou Home misschien niet goed overweg kunnen met virtuele machines?
Heb ook een onbewerkte image van de originle Windows XP Home CD geprobeerd en dat werkt ook nietquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:38 schreef Nineleven het volgende:
Inderdaad, kan het niet zo zijn dat je die images onder XP Pro hebt gemaakt en nu in XP home dat niet accepteert?![]()
Ik begreep je reactie verkeerdquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:41 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Heb ook een onbewerkte image van de originle Windows XP Home CD geprobeerd en dat werkt ook niet
okquote:Op vrijdag 9 november 2007 15:49 schreef Nineleven het volgende:
Ik begreep je reactie verkeerd. Dacht dat je XP Home had geinstalleerd op je PC, en daar de VMware images niet geaccepteerd werden maar onder XP Pro op je PC wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |