Het forum voor 's werelds enige universele hobby! Snaren of toetsen, vinyl of cd, eendagsvlieg of rasartiest, op de radio of op een festival! Hier kun je al je ongebreideld enthousiasme, maar ook je weldoordachte kritische noten kwijt over muziek
Dit blijkt dus ene leon giesen te zijn artiestennaam mondoleone. Erg vrolijk plaatje heeft de man gemaakt.
zijn er meer mensen die dit kennen ? En wat vinden jullie ervan
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani) My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Heb Leon op de Parade in Rotterdam gezien, op aanraden van vrienden van mij. En heb ook gelijk maar zijn CD gekocht, ook een erg originele hoes (kenners weten wel wat ik bedoel)!
Best grappig. doet me een beetje aan Spinvis denken...
heeft er wel wat van weg ja
- stiekem met je gedanst - net als in de film - etc.
Vrijdag 25 april in het LUX in nijmegen naar de voorstelling Dagboek van Mondo Leone geweest. Ergens had ik al een cd van hem staan (ik denk de eerste) maar was hem een beetje uit het zicht verloren. Maar gisteren dus weer terug op het netvlies! Wat heb ik genoten... zoveel mooie liedjes...wat een artiest. Misschien gek om te zeggen voor iemand die 45 is../ maar wat een potentieel!
Weet iemand hoeveel theater voorstellingen hij in totaal heeft gemaakt?