Wat een leeghoofdigheidquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef beequeen het volgende:
Daar is ie dan, de girltalkcolumn van Naad en Amanda.![]()
http://www.tien.tv/web/sh(...)210/typeofpage=51230
Verwachtte je iets anders van die 2 mutsen?quote:
In die collumn van Nadia bespeur ik toch wel enige jaloezie.quote:
Nu je het zegt!!!! Volgens mij ook ja! Hij was net in het boek wat aan het schrijven en nu 'leest' Nadia een boek!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:29 schreef rooie3 het volgende:
Raar dat alle post van Dennis en Nadia achter een boek verscholen is.Volgens mij heeft Dennis weer een hoop geschreven aan Nadia.
't Zou goed kunnen. Nadia staat op en loopt weg met het boek, nix erachteraan en komt korte tijd later weer terug met het boek in z'n handen. Op zich vreemd toch ?quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:31 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Nu je het zegt!!!! Volgens mij ook ja! Hij was net in het boek wat aan het schrijven en nu 'leest' Nadia een boek!
HOKJE!!! LETTEN JULLIE EVEN OP!!!!!!
Zeker weten! En dit plus het feit dat ze allebei continue zonder zender proberen te praten. Totdat de speaker zegt dat ze hun zender om moeten doen en dan stoppen ze ineens met praten!quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:35 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
't Zou goed kunnen. Nadia staat op en loopt weg met het boek, nix erachteraan en komt korte tijd later weer terug met het boek in z'n handen. Op zich vreemd toch ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |