Behalve die ene oudere meneer die z'n tong uitsteekt dan.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Q. het volgende:
Waarom hebben die meneren allemaal balkjes voor hun ogen?
Met die blauwe jas en dat hoedje?quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met die blauwe jas en dat hoedje?.
Omdat er wat stadionverboden uitgedeeld gaan worden binnenkort.quote:Op dinsdag 13 november 2007 08:39 schreef Q. het volgende:
Waarom hebben die meneren allemaal balkjes voor hun ogen?
Dat was net Yvonnequote:Op dinsdag 13 november 2007 10:29 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Met die blauwe jas en dat hoedje?.
Tijd om weer eens bij ome Lemax- verkoper rond te gaan!quote:
Ja, vast wel ergens.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:32 schreef k_i_m het volgende:
Is het al 17.30?
ik ben afgelopen weekend weer gaan kijken voor dingetjes.quote:Op dinsdag 13 november 2007 13:30 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Tijd om weer eens bij ome Lemax- verkoper rond te gaan!
Was het weer zo ver ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:13 schreef Jarno het volgende:
Hmpf.
Joene ik moest serieus lachen!! Ik zie ineens een grote piepschuimen paspop bij America's next top model!!!quote:Op dinsdag 13 november 2007 14:38 schreef Joene het volgende:
[..]
En heb een soldeeer/snij brand apparaatje gekocht om piepschuim mee te modeleren.![]()
whehehheheequote:Op dinsdag 13 november 2007 15:09 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Joene ik moest serieus lachen!! Ik zie ineens een grote piepschuimen paspop bij America's next top model!!!
Zal ik dat ff maken ?quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:13 schreef k_i_m het volgende:
Maar dan met piemel. Dat heeft altijd ontbroken aan het originele exemplaar.
Ik weet dat je creabea bent, maar de denker met piem???quote:
quote:Op dinsdag 13 november 2007 15:15 schreef Joene het volgende:
[..]
whehehhehee
Ow en hebben jullie geen ierlands next topmodel ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |