Naar RBC - FC Eindhoven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:49 schreef Kuukske het volgende:
Vanavond.
EINDHOVEUHHHHH.quote:
Ik had het een beetje te druk de afgelopen dagen, maar nu is het vrijdag.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:14 schreef Kuukske het volgende:
Ik zat trouwens al te wachten op je. Zovan "Hm, post hier nu niemand? Zelfs Blight niet? WAAR BLIJFT BLIGHT".
RBC, is dat niet Roosendaal?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Blight het volgende:
Ik bedoel, ik moet vanavond negentig minuten lang, met storm en regen, in het RBC stadion zitten. Ik mag dus wel even rusten.
Oew! Wat ga je doen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Kuukske het volgende:
Ik hoef nog maar twee dingen te doen. Dus daar kan ik ook heel lang over doen.
En ik moet gaan bedenken hoe ik mijn uren ga indelen vanaf volgende week. Aangezien ik fulltime ga werken.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:21 schreef Kuukske het volgende:
RBC, is dat niet Roosendaal?
Meer werken bij m'n huidige baas.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Oew! Wat ga je doen?
Roosendaalquote:Klopt.
Ik ben te luiquote:Op vrijdag 9 november 2007 09:22 schreef Blight het volgende:
Zagen jullie dat? Hoe netjes die twee quotes in één post staan. Niets post opkrikken,.
Leuk?quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:25 schreef Kuukske het volgende:
Meer werken bij m'n huidige baas.
Klopt. Stadionnetjes bezoeken is okay though. Binnenkort doe ik ook Breda eens aan.quote:Roosendaal.
Gelijk heb je!quote:Ik ben te lui.
Jazeker, want het houdt ook in dat ik studenten nóg meer mag klierenquote:
Héél verstandigquote:Klopt. Stadionnetjes bezoeken is okay though. Binnenkort doe ik ook Breda eens aan.
Zoals altijd.quote:Gelijk heb je!
Onkruid vergaat niet.quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef JDude het volgende:
Is Roosendaal nog niet weggewaaid?
Misschien stroomt het vanavond wel over!quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:38 schreef JDude het volgende:
Is Roosendaal nog niet weggewaaid?
Ik in Helmond... en pas bier op de weg terug....quote:Op vrijdag 9 november 2007 09:20 schreef Blight het volgende:
Ik bedoel, ik moet vanavond negentig minuten lang, met storm en regen, in het RBC stadion zitten. Ik mag dus wel even rusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |