als je mod wordt is bagger bijna verplichtquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik bagger vooralsnog niet fijn vind.. vond.. vind...
En toch denk ik dat ik binnenkort weer een poging waag, ik kan bagger inmiddels redelijk naar mijn hand zetten![]()
Moggu Buzzerquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Als het zo doorgaat wordt dit de nieuwe crew slowchat
Hoe is het met je? En je schooltje?quote:
Onze buzz ziet overal vlindertjesquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En je schooltje? [afbeelding]
* JortK zit ook op text-onlyquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat ik bagger vooralsnog niet fijn vind.. vond.. vind...
En toch denk ik dat ik binnenkort weer een poging waag, ik kan bagger inmiddels redelijk naar mijn hand zetten [afbeelding]
Mèt users!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:28 schreef buzzer het volgende:
Als het zo doorgaat wordt dit de nieuwe crew slowchat
Zou handig zijn.. wel.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:36 schreef Kuukske het volgende:
Mag ik dan ook nog een antwoord van Buzz zelf?.
met mijn schooltje is het beredruk.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:33 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is het met je? En je schooltje?
quote:
Good to hearquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:41 schreef buzzer het volgende:
met mijn schooltje is het beredruk.
Door ziekte doe ik nu op 2 vestigingen het werk voor 3 man, en dat is behoorlijk zwaar.
en met mezelf: inderdaad overal vlinders, vlinders en nog een vlinders
het is gewoon heerlijk om je op je 38e net en puber te voelenquote:
Nou mooi toch. Geniet er lekker van.quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef buzzer het volgende:
het is gewoon heerlijk om je op je 38e net en puber te voelen
Ik ga daar ergens naar guus meeuwis, nu jij weer!quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 13 juni naar Bon Jovi![]()
edit: !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
Ik ga 13 juni naar Bon Jovi [afbeelding] [afbeelding]
edit: !!!!!!!!! [afbeelding] !!!!!!!!!!
You can't beat that... wtih a stickquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:48 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Ik ga daar ergens naar guus meeuwis, nu jij weer!
en dan een 13 jarige dochter die op de achtergrond roept: getver mam doe niet zo klefquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:47 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou mooi toch. Geniet er lekker van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |