Hihi.quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:52 schreef Sala-adin het volgende:
Flikkers Eten Bij Ons
quote:Op vrijdag 9 november 2007 07:35 schreef SickQuilver het volgende:
Het is tegenwoordig een snackbarketen, vroeger zat de eerste FeBo is de Ferdinand Bolstraat. nu zitten ze door heel nederland
http://nl.wikipedia.org/wiki/Febo_(snackbar).quote:De naam 'FEBO' is afgeleid van de Amsterdamse Ferdinand Bolstraat in de Pijp, waar De Borst het vak leerde. In tegenstelling tot wat soms beweerd wordt, was de eerste vestiging niet in de Ferdinand Bolstraat, maar aan de Karperweg (zijstraat van de Amstelveense weg). De FEBO aan de Ferdinand Bolstraat kwam er pas in de jaren negentig.
haha ja idd, en s'nachts rot dat lekker weg in je maagquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
FEBO is een stel hypocriet inconsequente zakken hooi.
maar ook een snackbarketen waar ik elke keer na het stappen maar niet vol lijk te geraken. Je blijft vreten uit die muur.
febo is het fotoboek voor GeenStijl adepten: Feauteau boekquote:Op vrijdag 9 november 2007 05:57 schreef eusjuh het volgende:
Zie het vaak in een post staan en heb het pas gevraagd maar kan die topic niet meer vinden![]()
ZE DOEN HET EXPRES!!quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
maar ook een snackbarketen waar ik elke keer na het stappen maar niet vol lijk te geraken. Je blijft vreten uit die muur.
Na het stappen moet je ook een broodje kebab nemenquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:09 schreef Prosac het volgende:
Lahmacunquote:Op vrijdag 9 november 2007 10:33 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Na het stappen moet je ook een broodje kebab nemen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |