waar kun je die corset tops vinden?quote:Op zaterdag 10 november 2007 13:13 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja die 7772 code deed het en er ging automatisch 25% af van het duurste artikel (wat overigens maar 29,90 was(!)) en die van 10 euro deed het ook (7616). Ik zou de boel annuleren en opnieuw bestellen, niks pauperachtigs aan...
Wat betreft die corset tops: ik vind ze mooi, maar lastig te combineren en de pasvorm luistert ook nogal nauw, d'r kan veel misgaan zeg maar: (te kleine of te grote boobs, of dat die naad onder je borsten ineens halverwege zit. Maar ja, proberen kan altijd, natuurlijk! Heb je 'm in het rood of zwart?
Kan prima hoor, wij hebben 3 accounts met hetzelfde adresquote:Op zaterdag 10 november 2007 16:15 schreef Greys het volgende:Meneer Greys woont op hetzelfde adres, dus dat zal wel niet werken
naar jou en de rest van nederland...quote:Op maandag 12 november 2007 15:36 schreef hmmmz het volgende:
dan mag het wel opschieten, hoe moeilijk kan het zijn om ff die spullen naar mij te sturen
rest van NL heeft natuurlijk wat minder haastquote:Op maandag 12 november 2007 15:40 schreef Adelante het volgende:
[..]
naar jou en de rest van nederland...
quote:Zending gesorteerd in sorteercentrum 13-11-2007 Zwolle , intern transport pakketten
stervende hoeren kanker kachel die melding staat er bij mij ookquote:Op dinsdag 13 november 2007 18:43 schreef Noisemaker het volgende:
Helaas te laat, nieuwe levering eind nov.
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |