Ik geloof dat ik nu wel moe genoeg ben om te slapen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maar.....doe es een bod, dan ga er over nadenken.......![]()
Slaap lekker Talitha.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:23 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik nu wel moe genoeg ben om te slapen.
Trusten!![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:05 schreef Lobasca het volgende:
Er heeft iemand met mijn account lopen posten.. zie ik!!
Hardstikke serieus..quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Is het serieus?![]()
Weet iemand je pw dan?
zou die sowieso ff snel wijzigen.
Sorry..was ff druk.. Geen idee..quote:Op vrijdag 9 november 2007 05:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja (dat wil zeggen, ik ben wéér wakker). Waar is de boef. We grijpen hem in zijn kraag!
quote:Op vrijdag 9 november 2007 08:49 schreef debuurvrouw het volgende:
oh, en dat zonder Tieten in de TT??![]()
het helpt wel, een tvp..Goeiemorgen
![]()
Check je PM even. En wijzig je password.quote:
Ze was geweaun dronken ende starnakel zatquote:Op vrijdag 9 november 2007 12:58 schreef Gert het volgende:
[..]
Check je PM even. En wijzig je password.![]()
Even voor mijn plezier.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:02 schreef Gert het volgende:
Die Super Storm trouwens... iemand überhaupt nog wat gemerkt behalve dat het een beetje waaide?
Hier is het gewoon zonnig momenteel, met een fris zeewindje. OK, er liggen her en der onderste boven gewaaide auto's op de weg.
Maar dat geeft niet want de mijne zit er niet bij.
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die superstorm is voorspeld voor het einde van deze maand. Deze storm was ook voorspeld, maar dan als gewone najaarstorm. Met een dag of tien zal die andere moeten komen.
Goedemiddag allemaal, nou Ian, het stormt hier behoorlijk bij (wind)vlagen, en vannacht was het bar en boos, dus iets klopt er wel van de voorspellingen hoor...en nu hagelt het ook nog, kortom, álles komt uitquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Even voor mijn plezier.
Die superstorm hé, dat gerucht kwam toch omdat fucking Piet Paulusma (of all people) een stukje van een of andere gast op zijn weblog had gezet? En dat menschen die verstand hebben van het weer dan gingen zeggen dat het fuck all nergens op slaat? Dus dat Piet en die mongool de enige waren die het zeiden?
En dat de krant er toen lucht van kreeg?
En dat we daarna allemaal bang moesten zijn enzo?
Jongen, ik heb het over die zogenaamde superstorm.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Goedemiddag allemaal, nou Ian, het stormt hier behoorlijk bij (wind)vlagen, en vannacht was het bar en boos, dus iets klopt er wel van de voorspellingen hoor...en nu hagelt het ook nog, kortom, álles komt uit![]()
Jongen????quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jongen, ik heb het over die zogenaamde superstorm.
En wedden dat het weer hier "kutter" is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |