De wereld staat ff op zijn kopquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Als de kat van huis is piepen de muizen........Hoe ga jij dat nu oplossen?
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.quote:
En recht uit het vet z'n bekkie in.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.
Wel even zelf slachten![]()
Nou heb je een heleboel blote dames in je ava, maar jij durft alleen naar je pijp te kijken?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
En recht uit het vet z'n bekkie in.....![]()
Prima, Sophie is al bezig om voor me uit te vinden waar de paarden staan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Als je er 25 in 1 minuut kan opeten krijg je van mij een jaar voorraad.
Wel even zelf slachten![]()
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Drink dan ook met mate......![]()
Oeh, ze is nog slim ookquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Prima, Sophie is al bezig om voor me uit te vinden waar de paarden staan.![]()
[ afbeelding ]
Nee hoor, ik zit er ook regelmatig aan te sjorren.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:55 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou heb je een heleboel blote dames in je ava, maar jij durft alleen naar je pijp te kijken?![]()
Dat duurt nog wel even dusquote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
Doe mij de Dame maar....quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat schijnt ook te helpen bij slapeloosheid toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 00:57 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee hoor, ik zit er ook regelmatig aan te sjorren.....![]()
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dat schijnt ook te helpen bij slapeloosheid toch?![]()
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....
quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Jep, als je het maar lang genoeg doet, wordt je vanzelf doodmoe.....
Je hebt toch wel handen?quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.![]()
Maar ik had toch ook niet gezegd dat jij dat moest doenquote:Op vrijdag 9 november 2007 01:09 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mijn anatomie is niet echt geschikt voor sjorren.![]()
Ja goeie vraagquote:
Twee stuks ja.quote:
Nou lekker dan.quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:13 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Maar ik had toch ook niet gezegd dat jij dat moest doen![]()
Het is toch waarachtig wel de bedoeling dat ik in slaap moet vallen van moeheid en niet jij.
Nou vooruit dan maar.....doe es een bod, dan ga er over nadenken.......quote:Op vrijdag 9 november 2007 01:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Nou lekker dan.Of juist niet dus.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |