Als jullie in het noorden ff bukken dan zwaai ik m ff rondquote:Op donderdag 8 november 2007 23:35 schreef Disana het volgende:
Is dit het piemel-synchronisatie-zwaaien topic?
Ik had het over synchronisatiezwaaien.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:36 schreef Pavement het volgende:
[..]
Als jullie in het noorden ff bukken dan zwaai ik m ff rond
Wil graagt mee doen. Wie kan ik op zijn bek rammenquote:
mn ballen incluis !quote:Op donderdag 8 november 2007 23:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het over synchronisatiezwaaien.
Doe maar een voorstel.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Wil graagt mee doen. Wie kan ik op zijn bek rammen![]()
Tis een open vraag sukkel. Maar jij bent wel een gegadigequote:
billen ook bon ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Hoi en ik WIL NIET OP ME BEK GESLAGEN WORDEN
Je vraagd er wel omquote:Op donderdag 8 november 2007 23:42 schreef petraa het volgende:
Hoi en ik WIL NIET OP ME BEK GESLAGEN WORDEN
Ik hoor bij de knokploeg, doos.quote:Op donderdag 8 november 2007 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Tis een open vraag sukkel. Maar jij bent wel een gegadige![]()
vuist erin ?quote:Op donderdag 8 november 2007 23:45 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja, ik wil gewoon niet geslagen worden.
Ga ik doenquote:Op donderdag 8 november 2007 23:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik hoor bij de knokploeg, doos.![]()
Neem even een wormenpil om rustig te worden.![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
Wil iemand mij ff naar bed sturen?
Thalita hup naar je nest!quote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
Sodeflikker de fuck op naar bed, Lithskiquote:Op donderdag 8 november 2007 23:48 schreef Talitha het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |