quote:Sorry, onze databaseservers zijn momenteel te druk. Schenk even wat te drinken in en probeer dan de pagina eens te herladen.
(db:connect:connect_failed:mysql_busy)
je sig komt me zeer bekend voor. Mar kan niet meer bedenken van wie.....quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:43 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Vroeg je dat aan mij, Buurvrouw? Ik denk niet dat je me kent van BB, want ik was daar geen poster, maar vind dit veel leuker! Vind jullie humor hier top!
Hoi Parisquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:57 schreef Paris_Texas het volgende:
Vrijdagmiddag 5 voor 5... en het gaat weer lekker NOT
[..]
Elitairquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?
Want jij hebt haar gemaakt?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef Lobasca het volgende:
Ik ben de enige die weet dat Blurkie wel echt is...
Oi PT.quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:57 schreef Paris_Texas het volgende:
Vrijdagmiddag 5 voor 5... en het gaat weer lekker NOT
[..]
Kloons zijn toch ook echt....quote:
Kennelijk nog niet helemaalquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:59 schreef debuurvrouw het volgende:
Hopelijk was dit weer genoeg geemmer met de server...![]()
Wat bedoel je met sig? Staat dat in mijn profiel?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
je sig komt me zeer bekend voor. Mar kan niet meer bedenken van wie.....![]()
Oeh...je lijkt wel op mequote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Wat bedoel je met sig? Staat dat in mijn profiel?
Die zin die onder iedere post staat die je doetquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
quote:...een cynicus is iemand die overal de prijs, en nergens de waarde van kent...Oscar Wilde
nice tryquote:Op vrijdag 9 november 2007 17:07 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Heb je al andere streams geprobeerd??quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
kan iemand mij misschien helpen met mn vraag bij problemen met streams?
HiDiHo. Maar weet niet waar ie uithangt nu..quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
Je kan het proberen, maar misschien zijn er andere topics geschikter voor?quote:Op vrijdag 9 november 2007 17:08 schreef lillkiss het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |