Schijnt een engelsman te zijn die activiteit van de zon meteorologisch vertaald. Heeft vaker bizarre dingen voorspeld die niet uitkwamen las ik. We wachten gewoon deze maand af en zien wel wat er komt. Met deze storm had hij alvast wel gelijk!quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?
Ik heb afgelopen dinsdag een Nederlandsche krant gekocht op Amsterdam Centraal (AD was het geloof ik) en daar stond in dat ongeveer iedereen die er wél wat vanaf weet geen idee had waar die idioten het vandaan halen.
Had hij zéker, ik ben blij met de dijkenquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Schijnt een engelsman te zijn die activiteit van de zon meteorologisch vertaald. Heeft vaker bizarre dingen voorspeld die niet uitkwamen las ik. We wachten gewoon deze maand af en zien wel wat er komt. Met deze storm had hij alvast wel gelijk!
Ach... een béétje extra alertheid is niet zo raar, in een land waar al een keer een hele provincie is ondergelopen met bijna 2000 doden tot gevolg.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:24 schreef Ian_Nick het volgende:
Stelletje mietjes.
Beetje wind en hagel en meteen huilen![]()
Kom maar sneeuw scheppen hier over een paar weken als het allemaal zo klote is.![]()
Als ik in de vergadering wat hoor zal ik het doorgeven.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... een béétje extra alertheid is niet zo raar, in een land waar al een keer een hele provincie is ondergelopen met bijna 2000 doden tot gevolg.
Aan de andere kant, we zijn ook niet meer alert aan de grens met de óósterburen, terwijl het daar toch ook een keer goed mis is gegaan. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
#Care.
Kloontjes hebben geen recht op een eigen identiteit.
had vast een winterversie gemaaktquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik in de vergadering wat hoor zal ik het doorgeven.![]()
Voorlopig hoeven jullie je tot volgend jaar April geen zorgen te maken![]()
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Hij lijk meer op "pompen of verzuipen"quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had vast een winterversie gemaakt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:17 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
had vast een winterversie gemaakt![]()
[ afbeelding ]
Misschien kan Frau Eva een dasje en wantjes voor hem breienquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Dolfje.
Wat zal hij het koud hebben.![]()
Echter, dapper Sieg Heilt hij voort. Wat een man.![]()
Blurkiequote:Op vrijdag 9 november 2007 14:35 schreef beroepslurker het volgende:
Hallo Lobasca!
Hoe weet jij dat ik brei?quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:35 schreef nachtzuster het volgende:
[..]
Misschien kan Frau Eva een dasje en wantjes voor hem breien![]()
Kijk anders even hier:quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Maar die superstorm is voorspeld door iemand die er fuck all verstand van heeft?
Ik heb afgelopen dinsdag een Nederlandsche krant gekocht op Amsterdam Centraal (AD was het geloof ik) en daar stond in dat ongeveer iedereen die er wél wat vanaf weet geen idee had waar die idioten het vandaan halen.
Geniale shit weerquote:Op vrijdag 9 november 2007 14:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Arme Dolfje.
Wat zal hij het koud hebben.![]()
Echter, dapper Sieg Heilt hij voort. Wat een man.![]()
quote:Op vrijdag 9 november 2007 14:13 schreef beroepslurker het volgende:
Het leven is hard....en Ian_Nick helemaal
Het is echt wel een kloontje, hoorquote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken.....
BB? kan dat??
Vroeg je dat aan mij, Buurvrouw? Ik denk niet dat je me kent van BB, want ik was daar geen poster, maar vind dit veel leuker! Vind jullie humor hier top!quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En toch heb ik het gevoel dat ik je ergens van ken.....
BB? kan dat??
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het is echt wel een kloontje, hoor![]()
elitair?quote:Op vrijdag 9 november 2007 16:49 schreef beroepslurker het volgende:
[..]
Écht niet, en ik weet ook niet hoe ik je kan overtuigen van het tegendeel. Ik heb heel lang hier meegelezen en uiteindelijk de stoute schoenen aangetrokken en gaan posten, hoewel ik het best eng vond, omdat ik dacht dat dit een nogal elitair clubje was. Ik denk dat ik de pech heb dat ik veel op een andere poster lijk, tja, daar kan ik ook niets aan doen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |