Huub kan nooit tegen Amanda op en weet je waarom,hij pakt Amanda nooit op haar fouten.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:47 schreef Py het volgende:
Amanda heeft gelijk![]()
En Huub moet lullen wat ie kan![]()
En ondertussen legt ze haarfijn uit dat Huub nogal vaak wat beweert op het graf van allerlei familieleden en nog meer rookgordijnen van overtreffende trappen (overbluffen), wat later toch niet zo blijkt te zijn.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Huub kan nooit tegen Amanda op en weet je waarom,hij pakt Amanda nooit op haar fouten.
goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel andersquote:Op donderdag 8 november 2007 20:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dennis heeft hem nu volledig in de hoek.......geweldig....En wat een grootse uitspraken van Huub, de sukkel![]()
Ja sorry hoor maar ik zie t niet. Nix herhaalt zn zinnen 100x en daar blijft t dan bijquote:Op donderdag 8 november 2007 20:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Dat gaat weer fysiek worden, Huub kan niet winnen van Dennis, Dennis is sterker!
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel anders![]()
Ach, we zijn al weer een onderwerp verder en Huub vindt straks 3 onderwerpen verder wel ergens een gaatje waarop hij iemand kan pakken en daar hangt ie gewoon weer heel zijn gelijk aan op.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
En nu verliest hij ook nog eens van Amanda......
quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
goeie shit rook jij.....wil ik ook, wordt de wereld ineens heel anders![]()
Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ja sorry hoor maar ik zie t niet. Nix herhaalt zn zinnen 100x en daar blijft t dan bij
Ik heb in die 3 maanden (of langer) dat dat knaapje er zit nog nix van m gezien
Ik hoor nix anders ook niet hoor. Alleen die slabek van amanda, daar kom je ook niet tussenquote:Op donderdag 8 november 2007 20:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik kijk stream 4, die van nu op dit moment....welke kijk jij.......![]()
Man, Huub is stil, volledig stil en blij dat het over iets anders gaat.......
Al gaat het gunnen van stemmingen soms moeizaam, bij Huub is het MIJN geld etc. daarin verschilt Huub met de anderen.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:53 schreef ericahysterica het volgende:
amanda spreekt huub er op aan dat hij anderen in het spel niks gunt bij stemmingen![]()
Volgende week denk ik, hij loopt nog namelijkquote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Krijgen we vanavond niet de uitslag van de popi-jopie-poll?
Poolboy, mooiboy, parazooi, same focking shjit.quote:Op donderdag 8 november 2007 20:56 schreef noekje het volgende:
[ afbeelding ]
Dennis, doe je hoofd eens mooi!
Kwam binnen als de playboy van de kooi.![]()
![]()
Oh ja, Brian is de beschermheilige van Amanda. Ik snap dat hele concept gewoon niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |