Huub hupt. Dat is zijn dansje.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar ik vind hem juist zo schattig wiebelig dansenleuker dan dat ge-vogue van Ricardo
Ze gaan gezellig een drankje doen met zn allen. waar blijft Dennis?
Nee joh, hij is even naar schaakles en komt straks weer terug.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:10 schreef misslady83 het volgende:
Attentie!!: Is jaap al gesignaleerd??????? het is nu al 2 uur geleden namelijk...zou hij dan toch weg zijn?:(
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zoek een stream met Nadia erop. Duurt nooit lang of hij is daar in de buurt.
Op de tien site staan ook een paar handige dingen. Je moet iniedergeval je DRM updaten, op de tien site staat ergens een link waar je op kan klikken.. http://drmlicense.one.microsoft.com/Indivsite/nl/indivit.aspquote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef Cleetje het volgende:
[..]
Dit heb ik idd al meerdere malen geprobeerd en ik krijg elke keer een melding dat mijn mediaplayer niet goed genoeg is.Terwijl ik al zo n 12 x een nieuwere versie heb gedownload!!
Ik probeer het net weer en hij pruttelt iets over DRM![]()
![]()
quote:Op donderdag 8 november 2007 22:12 schreef Ziet het volgende:
kan ricardo nog verwisseld worden door elly?
Al neukt hij de hele homoscene, denk je nu echt dat ik daar wakker van lig.quote:
Ach.....Als ik had kunnen kiezen had ik ook weer homo geworden...quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Als Ricardo had kunnen kiezen, was hij liever 'normaal' (= hetero) geweest. Hij komt uit een macho omgeving en het heeft zijn ouders best moeite gekost voor hem op te komen.
Da's voor iedereen die in de illusie verkeert dat het in Nederland vrijwel geen issue meer is.
Dit probleem heb ik ook gehad door nieuwere versies van mediaplayer. Uitzending gemist etc etc kon ik niet meer zien.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:01 schreef Cleetje het volgende:
[..]
Dit heb ik idd al meerdere malen geprobeerd en ik krijg elke keer een melding dat mijn mediaplayer niet goed genoeg is.Terwijl ik al zo n 12 x een nieuwere versie heb gedownload!!
Ik probeer het net weer en hij pruttelt iets over DRM![]()
![]()
Scherp Donny.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef Sonique het volgende:
Dat moet ik wel toegeven, Amanda rookt nog steeds niet in beeld!
Eh, en waarom moet dit nog eens apart genoemd worden?quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die illusie heb ik niet en ook nooit gehad.
Mooi dat zijn ouders, ik begrijp dat het kampers zijn, voor hun zoon zijn opgekomen, chapeau.
lmaoquote:Op donderdag 8 november 2007 22:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ach.....Als ik had kunnen kiezen had ik ook weer homo geworden...
't is maar net hoe je d'r achter staat![]()
![]()
doe eens een gokquote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Eh, en waarom moet dit nog eens apart genoemd worden?
Jaap zit ff bij te lezen op de fora na zn schaakles , kan nog wel ff durenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:14 schreef KimiK het volgende:
Japie alweer terug?
Omdat Ricardo dit zelf noemde.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Eh, en waarom moet dit nog eens apart genoemd worden?
Klopt. Hij noemde het in verband met de macho cultuur en met het feit dat hij daar uiteindelijk toch ook gewoon geaccepteerd is.quote:
Alsof het als 'kamper' moeilijker is om voor je homo zijn uit te komen als voor een in een huiswonend mensquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |