Die illusie heb ik niet en ook nooit gehad.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:50 schreef Disana het volgende:
Als Ricardo had kunnen kiezen, was hij liever 'normaal' (= hetero) geweest. Hij komt uit een macho omgeving en het heeft zijn ouders best moeite gekost voor hem op te komen.
Da's voor iedereen die in de illusie verkeert dat het in Nederland vrijwel geen issue meer is.
Blader hier eens doorheen. Er staat vast wel iets bij met een antwoord voor jou.quote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Cleetje het volgende:
Hoi, ik lurk al een tijdje mee, maar wil nu zelf wel eens de streams bekijken..kan iemand mij vertellen waar ik dat het ebste kan doen en hoe dat precies moet, want op de site van tien tv lukt het voor geen meter. Nu heb ik www.degoudenkooi.org gevonden, maar nergens vin dik uitleg hoe je de streams krijgt en hoe je nou betaald
hier staat een handleidingquote:Op donderdag 8 november 2007 21:54 schreef Cleetje het volgende:
Hoi, ik lurk al een tijdje mee, maar wil nu zelf wel eens de streams bekijken..kan iemand mij vertellen waar ik dat het ebste kan doen en hoe dat precies moet, want op de site van tien tv lukt het voor geen meter. Nu heb ik www.degoudenkooi.org gevonden, maar nergens vin dik uitleg hoe je de streams krijgt en hoe je nou betaald
quote:Op donderdag 8 november 2007 21:53 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jullie gaan nou toch niet de douche in hè![]()
Dit heb ik idd al meerdere malen geprobeerd en ik krijg elke keer een melding dat mijn mediaplayer niet goed genoeg is.Terwijl ik al zo n 12 x een nieuwere versie heb gedownload!!quote:Op donderdag 8 november 2007 21:57 schreef Donnie29 het volgende:
[..]
Gewoon naar tien site gaan en dan naar live streams, dan klik je op bekijk en dan popt er vanzelf een schermpje op waar op staat hoe je moet betalen.. En dat kan dan weer op meerdere manieren.. Of had je dit al geprobeerd?
Joepie.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Py het volgende:
Huub heeft met 2 andere gasten in een kringetje elkaar liggen pijpen![]()
Ricardo wist het al, het is een roddel in de homo scene.
Er schijnen ook foto's van te zijn![]()
Stijn heeft de foto,s dus onderschept.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Py het volgende:
Doe eens even wat speurwerk.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Py het volgende:
Goh, ik doe even een vreugdedansje.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:02 schreef Py het volgende:
Ik kan wel wat fotosoepenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doe eens even wat speurwerk.![]()
Hij is Brian en Amandafan,veel succes met hemquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef Sonique het volgende:
Ik geloof dat ik wel eens wil stappen met Ricardo...
Maar ik vind hem juist zo schattig wiebelig dansenquote:Op donderdag 8 november 2007 22:06 schreef Kinga het volgende:
Ricardo heeft gelijk, Huub heeft geen ritme... Huub vindt van wel
Vind jij nie leuk hequote:Op donderdag 8 november 2007 22:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goh, ik doe even een vreugdedansje.![]()
Bij Huub steek je leuker af als je danst. Als Ricardo danst wil hij de dansvloer voor zichzelf.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar ik vind hem juist zo schattig wiebelig dansenleuker dan dat ge-vogue van Ricardo
Ze gaan gezellig een drankje doen met zn allen. waar blijft Dennis?
Uhh, alleen maar stappen hoor. Verder niks... Ik val meer op mannelijk enzo..quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hij is Brian en Amandafan,veel succes met hem![]()
Zoek een stream met Nadia erop. Duurt nooit lang of hij is daar in de buurt.quote:Op donderdag 8 november 2007 22:08 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Maar ik vind hem juist zo schattig wiebelig dansenleuker dan dat ge-vogue van Ricardo
Ze gaan gezellig een drankje doen met zn allen. waar blijft Dennis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |