quote:
Op donderdag 8 november 2007 18:59 schreef Manono het volgende:Pot Lavendel Body Scrub van het Kruidvat ¤2,95Voor iedereen die van een stevige body scrub houdt maar er niks voor wil neertellen. Het is een flinke pot, een ruige scrub (zeezout), het ruikt erg lekker en het is zo goedkoop dat je zelfs je voeten er elke dag mee kunt doen (inderdaad, ik dacht ook, dat kan niet goed zijn).
Ha! Deze scrub n.a.v dit topic gisteren gekocht bij de kruitvat, maar dan de grapefruitgeur. Erg lekker.
Hij is trouwens 2,50, geen 2,95

Wat ik er zo fijn aan vind (behalve de geur) is dat het bijna geheel uit zout bestaat en dan geen soort van douchegel met hier en daar een korreltje zout is. Ik word er echt heel blij van!
Die blokdeo klinkt ook wel goed

Misschien moet ik toch maar eens aan de lush.
Ok, mijn tip:
Lipfinity van max factor.
- tussen de 10 en 14 euro bij drogisterijen, v&d, make-upwinkels en dergelijke.
![]()
Ik gebruik bijna nooit lippenstift, make-up sowieso niet, maar hier ben ik toch wel enthousiast over.
Je smeert het 's morgens op je lippen, eerst de eerste laag (even wennen met het kwastje, maar inmiddels kan ik dat in één beweging) even laten drogen en dan de tweede (glans)laag.
Als ik het er niet afhaal, zit het er dan de volgende ochtend nog steeds mooi op!
Als je wilt kan je de tweede laag af en toe nog eens aanbrengen voor meer glans, maar bij mij is dat eigenlijk nooit nodig.