Ja, idd. Het is namelijk ook bekend dat mensen met suikerziekte kunnen stinken (wel een lichaamsgeur) en zou dat het geval zijn, kun je mensen behoorlijk kwetsen.quote:Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek ja
wees dan gewoon een vent, neem de collega apart en heb het erover, hoe moeilijk het ook is.
op zo'n dergelijke manier dat melden, is niet echt netjes.
Ja, uit onderzoek blijkt dat dat een populaire keuze is onder de jeugd. Bedankt voor je tip!quote:Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
Ja, inderdaad dan muteert die zweetgeur met deo en dan stinkt het nog erger.quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!
En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
quote:Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!
En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKKquote:Op vrijdag 9 november 2007 11:41 schreef Pritt het volgende:
Ga gewoon met het hele bedrijf naar de sauna.
Kan je meteen je intressante vrouwelijke collega's uitchecken.
niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega'squote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
werk je bij een shoarmaboer?quote:Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:
[..]
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
Dan moet ik 2400 vieze kerels mee naar de sauna nemen.quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega's
Nee.quote:
Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....quote:Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Toen ik ooit als supervisor op een callcenter werkte, kampten we met hetzelfde probleem. Samen met een collega heb ik haar toen apart genomen en gezegd dat we diverse klachten kregen over haar lichaamsgeur. Op een aardige manier en ze was heel erg blij dat we haar hier opmerkzaam op maakte, want zelf had ze helemaal niets in de gaten.
Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.quote:Op vrijdag 9 november 2007 13:19 schreef Lambiekje het volgende:
Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....
mijn collega geloof ik niets van dat hij dagelijks douchedquote:Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |