abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54460239
"Je stinkt."

Direct zijn, dan ben je er van af. Hij zal dan wel gekwetst zijn, maar dat is beter dan stinken.
pi_54460449
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:44 schreef MissyMirjaM het volgende:
zo sla je iemand wel aardig voor z'n bek ja
wees dan gewoon een vent, neem de collega apart en heb het erover, hoe moeilijk het ook is.

op zo'n dergelijke manier dat melden, is niet echt netjes.
Ja, idd. Het is namelijk ook bekend dat mensen met suikerziekte kunnen stinken (wel een lichaamsgeur) en zou dat het geval zijn, kun je mensen behoorlijk kwetsen.
pi_54460498
Watjes. Iemand die het niet van zichzelf weet mag/zal blij zijn dat iemand hem erop wijst. Natuurlijk wel onder vier ogen vertellen, het hoeft geen publieke vernederingsactie te worden.
pi_54460725
Geef een Deo Tournament. Wie het lekkerst ruikt, wint . Je geeft hem Deo en de stank is verleden tijd
-
pi_54460881
Ik zou hem even apart nemen en vertellen van dat je het niet lullig bedoeld maar dat hij niet fris ruikt. En vertel hem misschien ook meteen dat er onderling bij je collega's ook veel over geluld word dat hij stinkt. Misschien dat hij er dan iets aan gaat doen. Ik denk namelijk dat iedereen het erg vind als iemand tegen je zegt dat je stinkt. En misschien heeft hij het zelf niet door. Dus dan werken hints zoals deoderant en zo ook niet.
pi_54462067
quote:
Op donderdag 8 november 2007 17:25 schreef bijdehand het volgende:
Maak hem dood
Ja, uit onderzoek blijkt dat dat een populaire keuze is onder de jeugd. Bedankt voor je tip!
pi_54464404
je moet er juist niet om heen gaan draaien. als je het via iemand anders of via mail anoniem gaat regelen dan gaat ie zich èègt genaaid voelen, dan wordt ie misschien wel heel paranoïde..
je kan volgens mij het best heel direct zijn, en net doen alsof je het voor het eerst ruikt ofzo.
Ga je naast m zitten: *snuif snuif* wat meurt het hier gast ben jij dat? *snuif snuif* wanneer heb je voor het laatst gedoucht man?? en dan maak je dr een beetje n geintje van
pi_54464860
Ja of je gaat zeggen: "he volgens mij ligt hier iets te ontbinden"
Dan geef je hem niet de schuld, maar je maakt wel kenbaar dat er toch wat stinkt. Misschien gaat er dan een belletje rinkelen,
pi_54475598
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!

En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
pi_54475676
Stuur hem de link van dit topic.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_54475907
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:
al die tips van : 'geef hem deodorant' vind ik zo stom. Dan verdoezel je de geur misschien maar die gast moet zich gewoon wassen en schone kleding aantrekken!

En ja het eerlijkst is om gewoon een gesprek met hem hebben en hem het gewoon vertellen.
Ja, inderdaad dan muteert die zweetgeur met deo en dan stinkt het nog erger.
Ik had vroeger een vriendinnetje die iedere ochtend zonder zich te douchen alleen maar Limara deodorant op spoot. Als ze bij ons over de vloer kwam had je daar tot 'savonds laat nog plezier van.
Op vrijdag 16 november 2007 11:36 schreef Buschetta het volgende:
Je bent nu officieel een crimineel
  vrijdag 9 november 2007 @ 11:18:06 #37
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_54477283
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 10:02 schreef Pleione het volgende:

... we hebben ons ook al afgevraagd of hij geen andere cosby-trui heeft.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_54477331
hang een toiletblokje aan z'n rugleuning...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_54477849
Ga gewoon met het hele bedrijf naar de sauna.
Kan je meteen je intressante vrouwelijke collega's uitchecken.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_54478048
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:41 schreef Pritt het volgende:
Ga gewoon met het hele bedrijf naar de sauna.
Kan je meteen je intressante vrouwelijke collega's uitchecken.
Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
pi_54478585
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:

[..]

Gatverdamme. Het idee om met mijn collega's (stinkend of niet) naar de sauna te gaan. IEKK
niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega's
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  vrijdag 9 november 2007 @ 12:17:32 #42
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54478657
Toen ik ooit als supervisor op een callcenter werkte, kampten we met hetzelfde probleem. Samen met een collega heb ik haar toen apart genomen en gezegd dat we diverse klachten kregen over haar lichaamsgeur. Op een aardige manier en ze was heel erg blij dat we haar hier opmerkzaam op maakte, want zelf had ze helemaal niets in de gaten.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54478659
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 11:50 schreef Troubles. het volgende:

[..]

werk je bij een shoarmaboer?
pi_54478888
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:15 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

niks mis mee, ik ga ook wel eens met een groepje collega's
Dan moet ik 2400 vieze kerels mee naar de sauna nemen.
Sorry, ik moet er gewoon niet aan denken die allemaal naakt te moeten zien zweten.
pi_54478912
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

werk je bij een shoarmaboer?
Nee.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:19:30 #46
52357 Lambiekje
pi_54480248
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 12:17 schreef Copycat het volgende:
Toen ik ooit als supervisor op een callcenter werkte, kampten we met hetzelfde probleem. Samen met een collega heb ik haar toen apart genomen en gezegd dat we diverse klachten kregen over haar lichaamsgeur. Op een aardige manier en ze was heel erg blij dat we haar hier opmerkzaam op maakte, want zelf had ze helemaal niets in de gaten.
Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:42:32 #47
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_54480842
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

Ik vraag me dan af ... douchen mensen niet....
Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_54480945
Douchen is zo overrated Mensen die denken dat alles is opgelost door een douche
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:48:16 #49
52357 Lambiekje
pi_54481003
quote:
Op vrijdag 9 november 2007 13:42 schreef Copycat het volgende:

[..]

Jawel, maar sommige mensen hebben een heel sterke lichaamsgeur waar ze zelf neusblind voor zijn. Tenminste, dat was zo in haar geval.
mijn collega geloof ik niets van dat hij dagelijks douched
Dit is gewoon de lucht van iemand die 3 weken met dezelfde onderbroek en dan kan het omgedraaid worden lucht.
  vrijdag 9 november 2007 @ 13:50:05 #50
138258 LasTeR
Run for your life.
pi_54481045
Ik douche me ook maar 2 maal in de week soms En dan komt er ook geen ranzige geur van mij af, en gebruik ook geen overmatige Axe ofzo.

Ik ruik gewoon fris. Maar de laatste tijd douche ik me wel iedere dag hoor.
Elk huis z’n kruiswoordraadsels
Iedereen z'n plaats aan tafel
Maar ik kom wat later, ik kom wat later
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')