abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54457454
2007 overzicht mooiste tennismomenten

Ok, beetje vroeg.....................
Maar na een fantastisch tennisjaar...................
En een naderende afsluiting...............

Hier de mogelijkheid om jouw mooiste tennismoment neer te zetten !!! Liefst met moitivatie

Kan door middel van een beschrijving, een CAP, een gifje, een filmpje................ Alles is welkom !!!
Meer dan 1 ?, ook prima

WD 2007 finale
Dit was mijn mooiste moment............... zelfs als Andy luffer............. vond ik deze finale echt fantastisch !!!
Spannend, door beiden maximale inzet............., ook via FOK! heerlijk om te volgen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_54457799
De finale Federer - Nadal op Wimbledon, waarbij Fed vrij vroeg in de 5e set een break maakt met een schitterende forehand . De partij leek daarmee gespeeld en Fed ging voor zijn record .

De beelden zoek ik er later bij .
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_54457964
De finale van Hamburg, waar Federer voor het eerst van Nadal won op gravel en natuurlijk de finale van Wimbledon, waar Nadal er weer aan ging
rogerfederer.nl - De fansite van Roger Federer
pi_54458036
Ik heb 2 hoogtepunten
Youzhny die Rotterdam wint...heb echt een week lang genoten
Montreal 2007: Ben daar toen geweest en dat was gewoon super...Held Dancevic haalde die finale uit het niets en Haase boekte de mooiste overwinning uit zijn carriere tot nu toe tegen Berdych
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_54458265
Oh wat zijn jullie lief
Kunnen jullie "tennismannen" mij blijmaken met clipjes, capjes, linkjes
as aanvulling op de hoogtepunten
pi_54458377
Bartoli tegen Henin op WD, vond ik ook wel een hele mooie
en
Haas- Blake US open
pi_54458686
nalbandian die federer en nadal twee keer achter mekaar verslaat en de toernooi wint.
  donderdag 8 november 2007 @ 16:51:32 #8
193875 thloreg
seni seviyorum NL & TR
pi_54458921
Sharapova vs. Hantuchova in 2006 omdat het de 2 lekkerste wijven zijn van het hedendaagse tennis.
Slapen is geen geringe kunst: je moet er de hele dag voor wakker blijven.
pi_54458932
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
De finale Federer - Nadal op Wimbledon, waarbij Fed vrij vroeg in de 5e set een break maakt met een schitterende forehand . De partij leek daarmee gespeeld en Fed ging voor zijn record .

De beelden zoek ik er later bij .
Belofte maakt schuld, het laatste punt op dit filmpje .
pi_54459131
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:51 schreef thloreg het volgende:
Sharapova vs. Hantuchova in 2006 omdat het de 2 lekkerste wijven zijn van het hedendaagse tennis.[ afbeelding ]
2006
pi_54459162
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Belofte maakt schuld, het laatste punt op dit filmpje .
  donderdag 8 november 2007 @ 20:55:54 #12
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54465448
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54465902
Wie zullen we aanwijzen als jury ?
Wel leuk als 1 van ons wint toch ?
pi_54465961
Als 't maar niet TheGeneral, kleinzusje, Nalbandian of Federer-fan is want die zijn niet heulemaal niet eerlijk .
  donderdag 8 november 2007 @ 21:34:34 #15
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_54466363
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:18 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als 't maar niet TheGeneral, kleinzusje, Nalbandian of Federer-fan is want die zijn niet heulemaal niet eerlijk .
Ik doe het wel
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_54466390
Mooiste tennismoment, Federer - Roddick. Halve finale Australian Open.

het PERFECTE tennis. Zo moet tennis gespeeld worden.

En Wimbledon finale een mooie 2e.. Dat was een fantastiche overwinning waar ik zeer zenuwachitg de wedstrijd heb gevolgd.
pi_54466413
quote:
Op donderdag 8 november 2007 16:31 schreef kleinzusje het volgende:
Haas- Blake US open

en verder natuurlijk het behalen van de RG finale door Ivanovic was ook mooi, hoewel de finale zelf niets meer voorstelde...
pi_54467200
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:34 schreef XL het volgende:

[..]

Ik doe het wel
echt niet
pi_54467422

Ook een mooi moment !!!!

En:

Maar dan om retardi zn prestaties dit jaar !!!!!
pi_54467454
quote:
Op donderdag 8 november 2007 21:35 schreef TheGeneral het volgende:
Mooiste tennismoment, Federer - Roddick. Halve finale Australian Open.

het PERFECTE tennis. Zo moet tennis gespeeld worden.

En Wimbledon finale een mooie 2e.. Dat was een fantastiche overwinning waar ik zeer zenuwachitg de wedstrijd heb gevolgd.
pi_54468468
Ik heb veel te veel tennis gezien dit jaar, bijna geen toernooi gemist. Genoeg mooie momenten gezien, niet specifiek iets wat er bovenuit schiet wmb. Al weet ik nog wel dat ik erg heb genoten van Gonzalez tijdens de AO (iig totaan de finale), verder ook de partij tussen Djokovic en Stephanek op de US Open, waarbij ze bijna het maximum aantal games speelden in bijna 5 uur tennis .
sig verwijderd door FA
pi_54468846
quote:
Op donderdag 8 november 2007 22:42 schreef Ambrosius het volgende:
Ik heb veel te veel tennis gezien dit jaar, bijna geen toernooi gemist. Genoeg mooie momenten gezien, niet specifiek iets wat er bovenuit schiet wmb. Al weet ik nog wel dat ik erg heb genoten van Gonzalez tijdens de AO (iig totaan de finale), verder ook de partij tussen Djokovic en Stephanek op de US Open, waarbij ze bijna het maximum aantal games speelden in bijna 5 uur tennis .
Mijn persoonlijke top-3:

1. Ik heb werkelijk fantastisch genoten van Djokovic vs. Stepanek tijdens de US Open. Wat een superpartij was dat...het elkaar helemaal gek maken en supertennis laten zien, heerlijk.

2. Nalbandian tijdens het toernooi in Madrid. Vanuit het niets de nummer 1, 2 en 3 van de wereld vegen !

3. Finale Wimbledon God - Nadal.

pi_54472075
Verkerk in Alphen aan de Rijn.

Punt.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_54518806
Mijn mooiste moment van het jaar komt ook van WImbledon, maar dan uit het dubbel, 3e ronde.

Melo/Sa def Hanley/Ullyett
5-7 7-6(4) 4-6 7-6(7) 28-26 geschiedenis geschreven.

en in de QF dan weer winnen met een 5setter (met 5 lange sets)
6-4 6-7(6) 7-6(2) 6-7(9) 6-4

Hulde!

Verder een nominatie voor de terugkeer van Lindsay Davenport met 2 titels en een SF in 3 toernooien.
pi_54518871
Verder wil ik de zwarte vlag uithangen voor de ATP, die in het toernooi van Las Vegas TIJDENS het toernooi de regels willen aanpassen voor het Round Robin formaat, omdat volgens de regels Korolev door was en Blake uitgeschakeld. Dat slecht zou zijn voor de opkomst van het publiek.
Safin en Hewitt breken een lans voor Korolev en dreigen beiden hun QF wedstrijd niet te spelen en de ATP draait het terug. Korolev toch door, en haalt de SF.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')